Dana Marcutiu

Neli Ghinga

Feb 11, 2024, 5:06:14 PMFeb 11
to Desculti-homecoming Googlegroups
Sora Dana Marcutiu ,care a fost pe lista de rugaciune ,a bisericii noastre si a fost in coma pentru mai mult timp, azi am vorbit cu sora mea,din Romania, la telefon si mi-a spus ca a plecat la Domnul.  Domnul sa mingaie familia ramasa ,cu speranta revederii !

-Nely Ghinga

Daniel Filip Bic

Feb 13, 2024, 5:24:34 PMFeb 13
to desculti-...@googlegroups.com
DANA MERCUȚIA.

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „"DESCULTI" - ROMANIAN HOMECOMING” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa desculti-homeco...@googlegroups.com.

Neli Ghinga

Feb 13, 2024, 6:41:58 PMFeb 13
to desculti-...@googlegroups.com