Contact_Crestin roman in Ungaria

1 view

Dolfi_Cehia

Mar 19, 2024, 4:47:28 PMMar 19
to desculti-homecoming, armonii_duhovnicesti@googlegroups com
Pace iubiti frati, scumpe surori, dragi prieteni,
ma poate ajuta cineva cu un contact al unui frate roman in Ungaria?
Cel mai bine in apropiere de Budapesta.
Doresc sa ofer ceva interesant.
Fiti binecuvantati.
Cu dragoste,
Dolfi-Cehia.

--
Ing. Adolf Mocek
překlady & tlumočení

Daniel Filip Bic

Mar 26, 2024, 9:23:47 PMMar 26
to desculti-...@googlegroups.com
Spune mai exact, vrei frate evanghelic sau orthodox.

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „"DESCULTI" - ROMANIAN HOMECOMING” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa desculti-homeco...@googlegroups.com.

Daniel Filip Bic

Mar 26, 2024, 9:25:27 PMMar 26
to desculti-...@googlegroups.com
Din păcate românii sunt sclavi oriunde și în afară de proprietatea banului nu mai au nicio dorință nobilă în viață - vezi acest grup care moare stingând candelele de la o zi la alta...

mar., 19 mar. 2024, 22:47 Dolfi_Cehia <adolf...@seznam.cz> a scris:

Florian Guler

Mar 26, 2024, 10:25:33 PMMar 26
to desculti-...@googlegroups.com
Frate Daniel nu ești binevenit cu asemenea apostrofări noi suntem veniți din romania nu cred cu toții și nu suntem sclavii nimănui. Luați vă rog cuvântul meu ca și un avertisment. Vă rog să rămâneți în granițele atitudinii creștine.

"Fiecare dintre noi este un înger cu o singură aripă; așadar  numai
 îmbrăţişându-ne unul pe celălalt vom fi in stare sa zburăm.”

 "Domnul sa vegheze asupra ta si asupra mea, cand ne vom pierde
unul pe altul din vedere" (Gn.31:49)

Dolfi_Cehia

Mar 27, 2024, 4:47:02 AMMar 27
to desculti-...@googlegroups.com
Scump frate Bic, iubite frate Guler,
"muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta".
Oare va mai gasi Domnul Isus credinta pe pamant (si la romani), la revenirea Sa?
Dragostea celor mai multi (si a romanilor) se va raci.
Cu siguranta Cuvantul se refera la pocaiti, la noi.
Acum acesta este cadrul. Restul este poveste.
Paharul sa fie pe jumatate (plin, gol, nu stiu).

Adevarul este ca de 2 saptamani nu am primit nici un feedback legat de Ungaria - probabil inca suntem in hibernare.
Am subliniat in emailul initital ca este vorba de a oferi pentru Ungaria, nu de a primi, pentru a preveni temeri.
Doar fratele Phil Gavra mi-a trimis un numar de telefon inexistent (probabil format incorect).

Imi aduc aminte cu drag de scrierile zilnice ale fratelui Dorin Motz, singurul care "respira".
M-am asteptat sa invat multe de la membrii acestui grup. Inca mai am asteptari sincere.
Acum pare ca lucrurile au luat o alta turnura. Viata din belsug arata putin diferit, cred.
Ma rog pentru mine, familia mea, pentru neamul meu (roman, ceh) intru mantuire.

Fiti binecuvantati de Dumnezeu.
Cu dragoste,
Dolfi-Cehia.

--
Ing. Adolf Mocek
překlady & tlumočení

Virgil Florea

Mar 27, 2024, 6:10:43 AMMar 27
to desculti-...@googlegroups.com
Eu cunosc un frate român lângă Sopron. Născut la Cluj dar stabilit acolo. dacă sunteți interesat vă pot scrie în privat datele de contact. Sigur după ce-l voi întreba mai înt/i pe el.
Zile bune în așteptarea Domnului vă doresc.
Gilu Florea
Viena.

Virgil Florea

Mar 27, 2024, 6:11:19 AMMar 27
to desculti-...@googlegroups.com
De fapt el e nativ maghiar născut la Cluj.

Virgil Florea

Mar 27, 2024, 6:46:34 AMMar 27
[...]

Lucrurile nu au luat o altă turnură. În schimb este foarte posibil ca fiecare dintre noi să avem așteptări diferite. Evidențiez asta ca pe o pagubă. Pentru că maturitatea noastră ar avea nevoie de o singură MARE AȘTEPTARE. Și știți cu toții la ce fac referire.
Sigur că trăim vremuri deloc limpezi, pe alocuri chiar grele, dar noi nu suntem în necunoștință de ele. Și nici n-avem trebuință de a fi informați, în plus. Ricicarea privirii noastre spre cer, de unde ne vine și marea noastră nădejde este în aceste zile condiția sine qua non în devenirea noastră asemena Lui. Și, da, nu merită a scoate în evidență chestiuni care țin de felul diferit în care noi vedem unele lucruri. Atâta timp cât „înlocuirea” lucrurilor rele nu sunt asumate ca sarcină proprie.
 Noi, creștinii( de fapt toți oamenii) ne datorăm unii altora respect. Doar așa îl onorăm și îl cinstim pe Dumnezeu. Altfel făcând, devin vorbe fără acoperire.
Fratele Daniel cred că a fost total neinspirat prin acea generalizare negativă. Dar noi, care avem Duhul Domnului suntem obligați să-l ajutăm. Cu condiția să-și dorească asta.
Dumnezeu să fie slăvit în mărturia noastră.

Florian Guler

Daniel Filip Bic

Mar 27, 2024, 8:27:54 AMMar 27
to desculti-...@googlegroups.com
Cristian Săraru, arădean, preot paroh - Gyula, Ungaria

Daniel Filip Bic

Mar 27, 2024, 11:25:31 AMMar 27
to desculti-...@googlegroups.com
Frate Guler, nu mă luați de guler doar pentru opinare, săptămâna aceasta oricum port ceva simplu, casual, deci nu cu guler.
Despre natura și psihologia românului contemporan să scrie careva care a rămas aici între Carpați, între Mureș și Dunăre.
Duhul Sfânt nu transmite prea multe felicitări înainte de Înviere...
Iar Biserica de azi este o rușine față de Biserica de ieri și alaltăieri, darămite față de Mirele Ei...
Pace și Sănătate!

Dolfi_Cehia

Mar 27, 2024, 12:54:11 PMMar 27
to desculti-...@googlegroups.com
Pace frate Virgil Florea,
da, va rog sa ma puneti in contact (cu acordul persoanei in cauza).
Cu dragoste,
Dolfi-Cehia.

--
Ing. Adolf Mocek
překlady & tlumočení

Dolfi_Cehia

Mar 27, 2024, 12:54:39 PMMar 27
to desculti-...@googlegroups.com
Frate scump Bic,
multumesc pentru contact.
Cu dragoste,
Dolfi-Cehia.

--
Ing. Adolf Mocek
překlady & tlumočení

Daniel Filip Bic

Mar 29, 2024, 4:41:28 AMMar 29
to desculti-...@googlegroups.com
Să ne binecuvânteze Domnul cu Al Său Har și cu A Sa Iubire de Oameni, Amin!

Să ne vedem cu bine în Cetatea Aradului...

Psalmi 16, 3