Planning woensdagavond

Arjan Schreurs

to BMB, Bart en Miranda, Eddy Tankink, Henk Klein Nibbelink, Mirella ten Dam, Wim Piek, Bert Wevers
Geachte Dames en Heren van de BMB,

't Steet d'r an te kommen...

Nog 1 laatste oefenavond.

De volgende bezetting hebben we vanavaond:
Muzikanten vanaf 19.30:
Mike
Carlo
Pieter
Tim
Arjan
Bert

Vocalisten:
Vanaf 19.30
Ronald (Normaal)
Kim (U2 sowieso)

Vanaf ca 20.30:
Bart,
Eddy,
Henk

Vanaf ca 21.30 uur:
Mirella,
Jarno,
Linda

tijden ondervoorbehoud ;-)

Mike, Of Leon komt weet ik zo niet. Mag wel maar hoeft niet perse. Enrico komt in ieder geval niet.(ik heb ook even geen email adres van Leon)

Bert kwam wel om o.a. deurdonderen met Ronald te oefenen met de solootjes onderling.
En ik dacht dat Wim geloof ik niet kwam. Mag op zich wel voor jezelf, maar voor ons geen noodzaak. Ik mos pissen loopt al goed.

Ook is definiteve setlijst bijgesloten. Jarno heeft ze inmiddels al in veelvoud afgedrukt.

Tut vanavond en groeten,

Arjan

Setlijst BMB Kermis 2010 def. 9-6.xls

linda scholten

to de...@googlegroups.com, bart...@hetnet.nl, e.ta...@metaflex.nl, in...@devesting.com, rte...@hetnet.nl, piek-me...@kpnplanet.nl, bert-e...@planet.nl
Ik geloof dat Kim ook later is, zij gaat mee kleding zoeken voor Luv.
Mocht dat niet zo zijn, dan wil ik graag ook nog samen Sunday bloody sunday doen i.v.m. achtergrond zang die ik daarbij doe.
Kunnen Bart, Henk en Eddy niet eerder komen? Of bemoei ik me nu met dingen waar ik me niet mee moet bemoeien haha.
We komen zsm!
--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'De Bredevoortse Muzikanten Bende' van Google Discussiegroepen.
Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar de...@googlegroups.com.

Voeg eenvoudig je Hyves vrienden toe aan je Hotmail en Messenger.

Arjan Schreurs

to de...@googlegroups.com, bart...@hetnet.nl, e.ta...@metaflex.nl, in...@devesting.com, rte...@hetnet.nl, piek-me...@kpnplanet.nl, bert-e...@planet.nl
O shit ja, Kim gaat ook mee.

Jullie zijn er volgens mij voor 21.30 niet (vrouwen + kleren = laat).
Mirella kan ook niet voor 21.30. Dus dat wordt een latertje.

Als Bart en Eddy misschien 20.15 (kwartiertje eerder) kunnen komen.

Groeten,

Arjan

jarnod...@hetnet.nl

to de...@googlegroups.com, ambthu...@hetnet.nl, e.ta...@metaflex.nl, klei...@planet.nl, rte...@hetnet.nl, piek-me...@kpnplanet.nl, bert-e...@planet.nl
Arjan,

Is het geen optie dat Kim niet mee gaat kleding uitzoeken.
Ik red me met drie vrouwen ook wel om wat geschiks te vinden,
zodat Kim evt. met jou om 19.30 aan het oefenen kan gaan.

Is maar een idee , maar ik denk wel zinvol, want voor Kim
moeten nog een aantal nummers gedaan worden vandaag.

Bel haar anders ff op en dan hoor ik het wel om 19.00
als ik bij jullie kom voor de bank uit de auto enz.

Jarnolientje