BMB op Bredevoort Schittert

Arjan Schreurs

to BMB, Bart en Miranda, Eddy Tankink, Mirella ten Dam, Henk Klein Nibbelink, Wim Piek, Bert Wevers, Jamila, linda heinen, Gerco Piek, inge_...@hotmail.com, Daphne Luiten
Beste Muziek Beoefeners,

Zoals een aantal van jullie al gehoord hebben, zijn we gevraagd om op 25 september op het "Bredevoort schittert" te spelen.
De meeste personen kunnen al wel de 25e, maar kijk even of je ook op de andere oefen data kunt die hieronder in een mailtje van Jarno staat.

Ha Brullende Mooie Bredevoorders,

Ben vandaag bij Gerbert Smit geweest en alles doorgenomen
voor Zaterdagavond 25 september 2010 "Bredevoort Schittert"

Het is de bedoeling dat we gaan optreden van ongeveer :
20.30 t/m 1.00 de installatie regelt Gerbert weer, zoals bij de Kermis.
We staan in de Muziek koepel op de Markt.

We zullen 95 % dezelfde muziek spelen als op de Kermis,
Ik heb dit ook aan Gerbert doorgegeven en hij gaf aan dat dit
geen enkel probleem was, hij vond het helemaal geweldig.

We krijgen deze avond als muzikanten een polsbandje om,
zodat we niet meer met munten hoeven te werken,
das wal zo gemakkelijk.

Voor wat betreft het oefenen :
We gaan hooguit 2 a 3 keer voor de 25e september oefenen.
Dit ook omdat we met DM die periode zeer druk zijn.

Zet maar vast in jullie agenda's woensdag 8,15 en 22
en uiteraard zaterdag 25 september.

Allemaal een hele fijne vakantie en tot snel.

Groeten namens de BMB.

Jarno Dibbets
06 - 22 18 78 40

Jarno Dibbets

to debmb@googlegroups. com, Michelle BMB, Jarno Werk, Bart en Miranda, Eddy Tankink, Mirella ten Dam, Henk Klein Nibbelink, Wim Piek, Bert Wevers, Jamila, linda heinen, Gerco Piek, inge_...@hotmail.com, Daphne Luiten
Hallo Behaarde Machtige Billenknijpers,

Hierbij nodigen wij alle BMB'ers uit samen met jullie ega
voor een "super avond" en wel op zaterdag 27 november.

We hebben deze datum zeer vroeg vastgezet, omdat er een aantal
personen zijn die al een redelijk volle agenda bezitten.
En deze datum dan ook niet hoeven te missen.

Wat er die avond precies gaat gebeuren is nog een verassing.

Wel kan ik jullie verzekeren dat het een avond wordt die je niet
mag missen, heb je toch nu al iets dat je denkt, ik heb al wat,
probeer het te verzetten, want hier moet iedereen gewoon bij zijn.

Als iemand niet kan of alleen komt dan willen wij dit graag deze week weten.
Deze week geen bericht, dan gaan we er van uit dat jullie kunnen.

Hou dus zaterdag avond 27 november vrij voor de BMB!

Groeten namens de BMB,

Jarno Dibbets
06 - 22 18 78 40
--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'De Bredevoortse Muzikanten Bende' van Google Discussiegroepen.
Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar de...@googlegroups.com.

Carlo Fles

to BMB
Ja gezellig hoor,

Het is nog niet zeker of Esther ook meekomt ivm oppas.
Ik kan dat nu nog echt niet zeggen.

Hebben wij een BTW nummer?
Zo ja, dan kan ik BTW vrij online snaren kopen.

Ik hoor het wel,

Groetjes Carlo.