Bredevoort Schittert 2010

Jarno Dibbets

to debmb@googlegroups. com, Michelle BMB
Hallo Bredevoortse Machtige Bendeleden,

Zoals iedereen weet is er dit jaar Bredevoort Schittert
ipv de Gondelvaart die al zo'n beetje 40 jaar heeft stand gehouden.

De Organisatie Bredevoort Schittert heeft weer een goede
beslissing genomen en wil graag dat de BMB op zaterdag avond
25 september gaat opreden van circa 21.00 t/m 1.00 in de koepel
op 't Zand.

Het is dan de bedoeling dat we ongeveer 3 keer voor deze datum
gaan oefenen om het repertoir ff te updaten.

Wij willen graag weten wie van de BMB er weer mee kan doen
op deze heugelijke dag om er weer een onmundig leuk en gezellig
muzikaal optreden neer te gaan zetten?

Gaarne van iedereen even een bericht of hij zij deze avond wel of niet
wil / kan kan optreden.

We gaan naar dit optreden met de hele BMB nog een leuke middag of avond
organiseren om heel zooi van 2009 / 2010 te evalueren onder het genot van
een hapje en een drankje.

Groeten.

Jarno Dibbets
jarnod...@hetnet.nl
06 - 22 18 78 40

Pieter Veldkamp

to de...@googlegroups.com, Michelle BMB
sterker nog: het heeft kennelijk al in Bredevoorts nieuws gestaan volgens
Gerbert (ik heb het kennelijk gemist).
Was niet de bedoeling; zijn excuses, maar dus inderdaad de vraag of we weer
komen.

Wat mij betreft wel, ik stel voor dat we proberen een aantal nieuwe dingen
te doen, maar basis hetzelfde als vorig jaar en volksfeest 2010.

Pieter.

to de...@googlegroups.com, michelle menting
Volgens mij kan ik wel..Leuk!
Groetjes Linda

Voeg eenvoudig je Hyves vrienden toe aan je Hotmail en Messenger.

ronald vd sligter

to de...@googlegroups.com, michell...@hotmail.com
ik heb hem opgeschreven.

gr.

Ronald

From: lmewe...@hotmail.com

To: de...@googlegroups.com
CC: michell...@hotmail.com
Subject: RE: Bredevoort Schittert 2010
Date: Sat, 3 Jul 2010 21:42:03 +0200
Tijd voor een nieuwe telefoon? Bekijk de mogelijkheden van een Windows Phone!

Mike Visser

to BMB Googlegroups, Michelle Menting
Hallo,

ik kan ook wel, maar denk dat het niet verstandig is om nieuwe dingen te doen. ik weet ook niet precies wat de bedoeling is aan gasten ed maar als we tussen 21u en 01u moeten spelen kunnen we ons beter richten op alle nummers en wat mij betreft halen wij die uit de setlijsten van de afgelopen 3 jaren.. gaan we 3 of 4 sets spelen?

in ieder geval leuk dat ze ons weer gevraagd hebben!

gr Mike

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mike Visser
music & info: www.myspace.com/mightymikevisserdrums
email: mightymi...@hotmail.com

The Alan Gascoigne Trio
music & info: www.ag3.nl

From: lmewe...@hotmail.com

To: de...@googlegroups.com
CC: michell...@hotmail.com
Date: Sat, 3 Jul 2010 21:42:03 +0200

Tim Jetten

to de...@googlegroups.com
Hey daar, kennen jullie me nog? XD

Ik kwam zaterdag Arjan al tegen op de markt en die zei er al iets over inderdaad.
Ik heb m'n agenda bekeken en voor zover ik weet, heb ik zaterdag 25 september helemaal open staan.
So count me in!

We maken d´r wel weer wat leuks van.

Groentes,

Timmeh