Fwd: Definitieve Setlijst BMB Bredevoort Schittert

Arjan Gmail

to BMB

Groeten,

Arjan

Begin doorgestuurd bericht:

Van: "Jarno Dibbets" <J.Di...@wesselstegels.nl>
Datum: 23 september 2010 09:38:05 GMT+02:00
Aan: <linda...@hotmail.com>, <rte...@hetnet.nl>, <bart...@hetnet.nl>, <e.ta...@metaflex.nl>, <bert-e...@planet.nl>
Kopie: <daphne...@hotmail.com>, <jamila...@hotmail.com>, <inge_...@hotmail.com>, <de...@googlegroups.com>, <ja...@doesntmatter.nl>, "Arjan Gmail" <arja...@gmail.com>
Onderwerp: Definitieve Setlijst BMB Bredevoort Schittert

Band Met Ballen,

Hierbij de definitieve setlijst voor as zaterdag.

Voor diegene wie een instrument bespeeld,

zorg er zelf voor dat jullie eigen versterkers rond 19.00 op ’t Zand zijn,

zodat alles kan worden aangesloten voor PA installatie.

Voor diegene die met in-ear werkt ervoor zorgen dat dit spul ook 19.00 aanwezig is!

Voor de gastzangers en zangeressen zou ik zeggen kom rond de klok van 20.00.

Als je het terrein op wilt , geef dan even aan dat je van de BMB bent!

Groeten en tot zaterdag.

En dan zeg ik maar zo : “huul’n met die boxen”

Jarno

06 – 43 92 79 72

Setlijst BMB B'vrt Schittert def..xls

Tim Jetten

to de...@googlegroups.com
Hey pieter, wij deden de gitaar weer met jouw Fender-versterker hè?

Grtz Timmeh

From: arja...@gmail.com
Date: Thu, 23 Sep 2010 13:10:23 +0200
To: de...@googlegroups.com
-- Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'De Bredevoortse Muzikanten Bende' van Google Discussiegroepen. Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar de...@googlegroups.com. Als je je wilt afmelden voor deze groep, stuur je een e-mail naar debmb+a...@googlegroups.com. Bezoek deze groep op http://groups.google.com/group/debmb?hl=nl voor meer opties.

Pieter Veldkamp

to de...@googlegroups.com
yep.

Op 23 september 2010 22:35 heeft Tim Jetten <tim_j...@hotmail.com>