Fwd: gitaar-versterkersnoer.

1 view

Arjan Gmail

to BMB
Zie onderstaand bericht van Bart.

Van: "Bart en Miranda" <bart...@hetnet.nl>
Datum: 15 juni 2010 18:51:15 GMT+02:00
Aan: "Arjan Gmail" <arja...@gmail.com>
Onderwerp: gitaar-versterkersnoer.

Hallo medemuzikanten,
Na het geweldige optreden op vrijdagavond ben ik mijn gitaarsnoer kwijt. Hij is 5 meter lang en heeft kunststof "pluggen' (ik weet niet of dat de goede term is). Weet iemand waar dat snoer is gebleven of heeft iemand het thuis, dan hoor ik het graag.
Groeten Bart Oonk

Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter

Uw PC enorm traag? Klik voor de oplossing!

Carlo Fles

to BMB
Grote kans dat ie in de  "molen" van de PA  boys terecht is gekomen.
Ik heb hem in ieder geval niet.

Groeten Carlo.

Date: Tue, 15 Jun 2010 19:14:41 +0200
From: fle...@zonnet.nl
To: de...@googlegroups.com
Subject: Re: Fwd: gitaar-versterkersnoer.
--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'De Bredevoortse Muzikanten Bende' van Google Discussiegroepen.
Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar de...@googlegroups.com.

Rulive: De nieuwste tips en tricks voor de echte messenger fan.
stampa_girl_line_du.gif

Mike Visser

to BMB Googlegroups
Hey,

ik vond het een toppertje vrijdag! dat wilde ik toch eerst ff kwijt..

het snoer heb ik helaas ook niet (gezien)..

Arjan, volgend jaar openen we met een medley van Queen, ok? of iets van de KING of pop?

goed bezig!

Mike

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mike Visser
music & info: www.myspace.com/mightymikevisserdrums
email: mightymi...@hotmail.com

The Alan Gascoigne Trio