oefenen woensdag

Arjan Schreurs

to BMB
Heej Bmb'ers,

Denkt iedereen er nog aan dat we a.s. woensdag weer gaan oefenen?
Ik denk dat het beste is dat we eerste de vaste bezetting doen?
Dus:
Linda
Kim.
Carlo en Pieter
Jarno (komt later)
Tim
Ronald
Mike
Enrico?? (welke woensdag kun jij?)
Michelle?

Kunnen we even weer de kopp'n bi-j elkaar steken voor de eerste aftrap.

En ik heb Sandra al voor woensdag uitgenodigd omdat ze de andere datums moeilijker kan.
Doen we dus sowieso de Nena nummers even.

Volgens mij hebben we dan de eerste avond al wel weer vol.
De twee andere avonden moeten dan gevuld worden met de andere gasten.

Als dan zorgen dat we om 20.00 kunnen beginnen. Dus 19.45 bij de oefenruimte?

Heeft iemand andere suggesties of kan iemand niet, laat het dan even weten.

Groeten,

Arjan

ronald vd sligter

to de...@googlegroups.com
Ha Bmb-ers,

ik ben woensdag ook iets later aanwezig, ik heb eerst nog een vergadering op het werk tot +/- 20.30 uur

groeten en tot woensdag,

Ronald

Date: Sun, 5 Sep 2010 23:43:34 +0200
Subject: oefenen woensdag
From: ar...@doesntmatter.nl
To: de...@googlegroups.com
--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'De Bredevoortse Muzikanten Bende' van Google Discussiegroepen.
Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar de...@googlegroups.com.