gezocht!

Mike Visser

hallo,

ik hoor vandaag om 16u dat ze mijn contract niet verlengen.. Zoals jullie misschien weten is Kemkens eerst falliet gegaan, daarna toch een doorstart gemaakt, naar een nieuw pand en me daar voor 200% en meer ingezet en dan dit.. En bedankt!?!!   Ik sta overal voor open! ik werkte nu op de administratie maar wat ook echt leuk lijkt is werken bij een boekings- of evenementenbureau of iets met ontwerpen lijkt me erg leuk!

mocht je iets weten, mail mij dan.

bvd,

gr Mike Visser
Bevrijding 79
7121 WS  AALTEN
0652405518

WWW.MYSPACE.COM/MIGHTYMIKEVISSERDRUMS

WWW.AG3.NL

WWW.DAYTRIPPERSBAND.COM

WWW.BALTAZAR.NL (2003 - 2008)

WWW.MYSPACE.COM/PINIBLUE

Te koop ivm aanschaf Ludwig Silver Sparkle (1964!!) shell set van topkwaliteit : Yamaha Maple Custom Absolute  12 / 16 / 22

zie  http://link.marktplaats.nl/394915228 & mijn andere advertenties