для київських студентів

Liudmila Yamschikova

to debate...@googlegroups.com

Літня школа «Молодіжне віче «Ровесники незалежності»

Молодіжна громадська організація «Клуб «Компас» (м. Київ) оголошує конкурс серед молодих киян на участь у Літній школі «Молодіжне віче «Ровесники незалежності».

Літня школа буде проходити 13 - 17 серпня 2013 року у наметовому таборі на острові Король в Київській області.

Літня школа проходитиме за підтримки Департаменту освіти, науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, у партнерстві з Спілкою молодих політологів України та Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією.

Тема школи – молодіжні дискусії та індивідуальні виступи з питань патріотизму та толерантності в суспільстві. Організатори Літньої школи прагнуть надати можливість учасникам розвинути навички міжкультурного діалогу, вміння аргументувати, коментувати, а, отже, сформувати здатність доносити до оточуючих власну точку зору, дотримуючись при цьому усталених норм поведінки, що існують у демократичному правовому суспільстві.

Навчальну програму Літньої школи складатимуть три напрями:
• дослідження поняття патріотизму та його трансформації в сучасних умовах (міні-лекції, обговорення);
• опанування технікою ведення дебатів (тренінги);
• індивідуальні презентації на тему «Мистецтво публічного виступу».

Кожен учасник аргументує свою позицію перед іншими учасниками. Під час ведення дебатів учасники зможуть оцінити переконливість своїх ровесників. Заключні дебати пройдуть у Київському міському Будинку учителя, у першу неділю жовтня, на згадку подій жовтня 1990 року, коли київські студенти першими виступили за державну незалежність України.

Окрім тренігових занять та індивідуальних виступів в рамках Літньої школи передбачена також низка культурних і спортивних заходів.

Навчання у Літній школі є безкоштовним. Організатори забезпечують проживання у наметовому таборі і харчування учасників школи.

Протягом перебування у Літній школі учасники зможуть розбудувати власну мережу контактів, отримати приклади кращих практик з питань, що розглядатимуться, покращити власні презентаційні та комунікативні навички.

Детальна програма Літньої школи наразі узгоджується і буде доступна для перегляду на сайті www.compass.org.ua з 10 червня 2013 року.

Умови участі у конкурсі: До участі у конкурсі запрошуються студенти вищих навчальних закладів м. Києва з різних напрямів освітньої підготовки, а також лідери та активісти молодіжних громадських організацій. Молоді кияни, які є ровесниками незалежності і яким у цьому році виповнилось 23 роки, особливо заохочуються до участі в курсі.

Для участі у Літній школі кандидати мають підготувати документи:
• персональне CV;
• мотиваційний лист, в якому надається чітка відповідь на одне із запропонованих запитань: 1) «Чому я хочу навчатися в Україні», 2) «Чому я хочу працювати в Україні», 3) «Чому я хочу створити сім’ю в Україні», 4) «Чому я хочу, щоб мої діти жили в Україні». Максимальний обсяг мотиваційного листа – 200 слів.

та надіслати їх електронною поштою до МГО «Клуб «Компас» ngo.c...@gmail.com до 20 червня 2013 року з позначкою «Участь у Літній школі». Заявки, які надійдуть після 18.00 20 червня 2013 року, розглядатися не будуть. Усі кандидати отримають повідомлення про результати відбору до 1 липня 2013 року у вигляді листа на електронну пошту, вказану у CV.

За додатковими консультаціями звертайтесь, будь ласка, до офісу МГО «Клуб «Компас» за телефоном (044) 553 78 57, або електронною поштою

Контактна особа: Бодак Тетяна, секретар організації.

Джерело http://www.civicua.org/news/view.html?q=2032647:

--
З повагою,
Людмила Ямщикова