Google Gruplar, artık yeni Usenet gönderilerini veya aboneliklerini desteklememektedir. Geçmişteki içerikler görüntülenebilir kalmaya devam edecek.

Re: alte Teichfolie - welches Materal

0 görüntüleme
İlk okunmamış mesaja atla

Andy Angerer

okunmadı,
4 Nis 2021 08:25:484.04.2021
alıcı
Vielleicht auch in der Teichgruppe fragen?
Zumindest theoretisch ist es möglich, daß
dort wer ist, der nicht in drg ist.

XPost & backfup.

--
**** Die andere Site ****