Re: Interessierte Frage

Real Name

Viktor Kafke <v.k...@visyn.net> schrieb:

> Punkt.

Das war jetzt ein richtiges Schwachsinns-Posting.

Findest du nicht auch?

Und nichtmal ein richtiges Followup-To gesetzt
-- habe ich jetzt mal nachgeholt für dich.

Real Name

Dominique Görsch <ma...@dgoersch.info> schrieb:

> YMMD ;)

Könntet ihr den Unsinn bitte per E-Mail austauschen?

Wer dir "den Tag macht" interessiert hier herzlich wenig.

Danke.

Usenet Rulez

"Real Name" <x...@invalid.invalid> wrote in news:g5va9b$pm8$2
@news.albasani.net:

Shut the fuck up nazi!

Michael Wagner

On 30.07.2008 Usenet Rulez <y...@mama.com> wrote:
> "Real Name" <x...@invalid.invalid> wrote in news:g5va9b$pm8$2
> @news.albasani.net:

> Shut the fuck up nazi!

Lern erst mal Englisch bevor du anonymer Feigling irgendjemand zu
beschimpfen versuchst. Denn so ist es ja nur lächerlich. Wahrscheinlich
postest du deswegen ohne Namen, weil dein IQ so niedrig ist, das du dich
schämen müsstest, wenn dein Name dastehen würde.

Michael

--
"Don't worry Ma'am. We're university students,
- we know what we're doing."

Pierre

Vad yrar tüsken om egentligen?

Gregor Jahn

Real Name schrieb:

Make my day ...

http://www.pennergame.de/change_please/9031755/

Usenet Rulez

Pierre <pierrek...@gmail.com> wrote in news:ac59c540-0413-4d00-9acb-
3631c1...@56g2000hsm.googlegroups.com:

Säg det, nåt om andra världskriget.

Weltkrieg verloren, dumme krauts.

Usenet Rulez

Gregor Jahn <gregory...@gmx.de> wrote in news:g6s38k$8cb$02$1
@news.t-online.com:

nazi nazi nazi, adolf hitler not good, very bad, nazi nazi nazi
nazi nazi nazi, adolf hitler not good, very bad, nazi nazi nazinazi nazi
[...]

Bewitched be delight, you'll reach the night
dancing and singing to my fiddle
So take my hand, and understand
that no-one will see you again

Gregor Jahn

Usenet Rulez schrieb:

> Gregor Jahn <gregory...@gmx.de> wrote in news:g6s38k$8cb$02$1
> @news.t-online.com:

> na

nana na nana

L3if is L3if
http://www.pennergame.de/change_please/9031755/

xpost deleted111!!!!elf

Usenet Rulez

Gregor Jahn <gregory...@gmx.de> wrote in news:g7btln$c0l$02$1
@news.t-online.com:

nazi nazi nazi

FUCK YOU

Usenet Rulez

Michael Wagner <usene...@gmx.net> wrote in

> [...]
dich
> schämen müsstest, wenn dein Name dastehen würde.

Shut up, how hard is that?

After losing two world wars you should start paing attention and not
fuck around.

Fulun Suckz!

Usenet Rulez wrote:
> [...]
> dich

> Shut up, how hard is that?
>
> After losing two world wars you should start paing attention and not

du förlorade ju vinterkriget, så va fan gnäller du om pekka!

Crister Sporrong

Han är avundsjuk på URs fina namn och smörar rejält när han tycker att
UR har hög IQ för att han kan skriva på så många språk.

--
Reply to: crister (at) minister (dot) com

EU-medborgare och V8-partist
- Rör inte mina V8-or!
- Den enda goda miljömuppen är en komposterad miljömupp!
- Den enda goda röd-gröna röran är mexikansk salsasås!

Detta inlägg är sekretessbelagt och får ej avlyssnas eller
vidareförmedlas till tredje part.

Detta inlägg omfattas av lagen om upphovsrätt, nu för stunden
och fram till 70 år efter min död.

Usenet Rulez

Crister Sporrong <crister@fake_minister.com> wrote in

> Han är avundsjuk på URs fina namn och smörar rejält när han tycker att
> UR har hög IQ för att han kan skriva på så många språk.

Jo

Gregor Jahn

Usenet Rulez schrieb:
> Gregor Jahn <gregory...@gmx.de> wrote in news:g7btln$c0l$02$1
> @news.t-online.com:

> goile sache

Ja, insbesondere der Gewinn, wenn man auf

http://www.pennergame.de/change_please/9031755/

geht, war von Vornherein so nicht zu erwarten ...

Danke für Ihre Antwort.

mfg
gregory

Charlie R

Sun, 10 Aug 2008 19:20:51 +0200, Gregor Jahn ba:

> Danke für Ihre Antwort.

Immer wäre,

Charlie.
--
As Zeus said to Narcissus, "Watch yourself."

Gregor Jahn

Usenet Rulez schrieb:

Hast Du diesen komplizierten Text freihändig, mit nur einer Hand,
dafür aber aus dem Kopf, geschrieben?

Sir Greg
Nichttaucher in nur 30 Tagen:
http://www.pennergame.de/change_please/9031755/

Mikael Forsberg

Pierre skrev:

> Vad yrar t�sken om egentligen?

Jag tror att han �nskar sig ett IQ.

Mvh
Mikael Forsberg

inte KWP

"Mikael Forsberg" ha scritto nel messaggio

Jaja, Bundestag und die arschtaucher Rudi V�ller sind ins Krankenhaus gebracht
werden.

--
"Jag fruktar att detta adelsm�te inte ens skulle kunnat f�rm� sig
att r�sta f�r st�ndsriksdagens avskaffande."

Usenet Rulez

16 aug 2009 was a sad day cause inte KWP <svalba...@gmail.com>
pulloted swnet.diverse with following crap in

Adolf Hitler war ein grosses arsloch.

--
"It's not brain surgery, it's rock n roll, for fuck sake."

Blackie Lawless, WASP.

Usenet Rulez

On on 30 jul 2008 10:22:35p , Michael Wagner <usene...@gmx.net>
spammed swnet.diverse in news:slrng91jcb.6k9.usenet-
sp...@multiserver.debianwalf.dyndns.org:

> [...]
dich
> schämen müsstest, wenn dein Name dastehen würde.

Mögligt, näe, lite gammalt kanske, ser du sjön?

Usenet Rulez

On to 07 aug 2008 07:11:17p , "Fulun Suckz!" <y...@papa.com> spammed
swnet.diverse in news:g7fabo$48c$3...@aioe.org:

Mer än lovligt förvirrad, se så, skäms och gör om!

Usenet Rulez

On on 12 aug 2009 08:06:41a , Mikael Forsberg <mikaelf...@ymail.com>
spammed swnet.diverse in news:7ef4fkF...@mid.individual.net:

> Jag tror att han önskar sig ett IQ.
>
> Mvh
> Mikael Forsberg

Tyskar kan vara rätt bombade, det har sina sorgliga historiska orsaker.