Netscape koud op linux ?

Jaap Boomsma

Apr 19, 2000, 3:00:00 AM4/19/00
Linux (redhat 5) draait maar XWindow is niet aan de praat te krijgen
.(zwart scherm)
Nu is de vraag kan Netscape zo op linux gezet worden ?

groet jaap

Arjan Drieman

Apr 19, 2000, 3:00:00 AM4/19/00
On Wed, 19 Apr 2000 13:20:30 +0200, Jaap Boomsma
<J.A.B...@flash.a2000.nl> wrote:

>Nu is de vraag kan Netscape zo op linux gezet worden ?

Erop zetten kan, maar die rommel gaat niet draaien zonder X.

Arjan

Jaap Boomsma

Apr 19, 2000, 3:00:00 AM4/19/00
Bedankt Arjan

zaterdag maar even een nieuwe versie kopen
Want waarom dat X niet draait is mij een raadsel.
groet jaap

Arjan Drieman

Apr 22, 2000, 3:00:00 AM4/22/00
On Wed, 19 Apr 2000 15:15:01 +0200, Jaap Boomsma
<J.A.B...@flash.a2000.nl> wrote:

>zaterdag maar even een nieuwe versie kopen
>Want waarom dat X niet draait is mij een raadsel.

Voordat je nou naar de winkel rent, welke video kaart heb je?
Heb je XF86Setup geprobeerd? Of xf86config?

Arjan

Richard van Olffen / De Futen

Apr 30, 2000, 3:00:00 AM4/30/00
Videokaart: Cirris Logic 5440 (stond in de lijst van instalatie)