DDM AKADEMİ TERAPİST OLMAK ATÖLYESİ

1 view

DDM AKADEMİ

to Ddm Akademi Psikoloji Eğitimleri
WhatsApp Image 2022-01-18 at 17.47.17.jpeg
TERAPİST OLMAK ATÖLYE İÇERİĞİ
Eğitmen
Uzman Klinik Psikolog Maide Şahin
Tarih
Eğitim Yeri
Zoom Meeting
Katılımcı Koşulları
Psikoloji, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümü öğrencileri ile mezunları katılabilir. Lisans eğitimi farklı olan katılımcıların Klinik Psikoloji alanında yüksek lisansını tamamlamış olmaları gerekmektedir.
Kontenjan
15 kişi ile sınırlıdır.
Ücret
175TL + KDV
Erken Kayıt
150TL + KDV (20 Ocak 2022 tarihinden önce yapılan kayıtlarda geçerlidir.)
Sertifikasyon
Katılımcı Sertifikası

Terapist Olmak
En genel anlamıyla ruhsal sorunların veya davranış bozukluklarının yok edilmesi veya azaltılması amacıyla kullanılan her türlü yönteme psikoterapi denilmektedir. Günümüzde birbirine benzeyebilen veya birbirine taban tabana zıt prensipleri benimsemiş yüzlerce psikoterapi türü bulunmaktadır. Uygulayıcının kişisel eğilimlerine, yetiştiği ekole ve benimsediği yaklaşıma göre psikoterapi de farklı tanımlar, farklı içerikler kazanmaktadır. Psikoterapi birçok şekilde etkili olabilir, kullanılan tekniğin işe yararlılığı en çok terapiste ve kurulan terapist ile danışan arasında kurulan terapötik ilişkiye bağlıdır.
Terapist Olmak Atölyesine Neden Katılmalıyım?

Bu çalışmada kimlerin psikoterapi yapabileceği, terapistin kişiliğinin önemi, danışan koltuğuna oturmak, terapötik ilişki, terapide iyileştiren unsurlar ve sıkça yapılan hatalar konuşulacaktır.
Kayıt İptali: Ödeme yapıldıktan sonra yapılan kayıt iptallerinde eğitim ücretinin %50’si eğitim sonrası katılımcıya geri ödenecektir. Eğitime 2 hafta kala yapılan iptallerde ücret iadesi yapılmayacaktır.
DDM Akademi Eğitim Koordinatörü: Elifnur Kapaklıkaya
Ayrıntılı bilgi ve kayıt olmak için;
05332671843- akade...@gmail.com