DDM AKADEMİ ZOR VELİ ZOR ÇOCUKLARLA BAŞ ETME YÖNTEMLERİ- SON KAYITLAR

DDM AKADEMİ

to Ddm Akademi Psikoloji Eğitimleri
ZOR VELİ.jfif

ZOR VELİ/ZOR ÇOCUKLARLA BAŞ ETME YÖNTEMLERİ ATÖLYESİ

Eğitmen

Uzman Klinik Psikolog Maide Şahin

Tarih

Eğitim Yeri

Zoom Meeting

Katılımcı Koşulları

Psikoloji, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümü öğrencileri ile mezunları katılabilir. Lisans eğitimi farklı olan katılımcıların Klinik Psikoloji alanında yüksek lisansını tamamlamış olmaları gerekmektedir.

Kontenjan

15 kişi ile sınırlıdır.

Ücret

150 TL + KDV

Sertifikasyon

Katılımcı Sertifikası

Zor Veli/Zor Çocuklarla Baş Etme Yöntemleri
Ebeveynlik tam zamanlı ve tatilsiz bir iştir. Böyle bir işin ne kadar yorucu ve tüketici olduğunu hepimiz biliriz.  Her ne kadar her ebeveyn çocuğu için çok iyi bir ana-baba olmayı, onun tüm ihtiyaçlarını eksiksiz bir şekilde giderebilmeyi istese de böyle yorucu bir işin doğası gereği gerek yıpranmalardan gerekse nasıl ‘yeterince iyi ebeveyn’ olacaklarını bilemediklerinden çocuğun gelişim sürecinde sıklıkla hata yapabilmektedirler. Elbette çocuğunun iyiliğini isteyen her ebeveyn çocuğunun gelişimsel /akademik/psikolojik ve akran ilişkileri bakımından sorun yaşamamasını ister. Bu süreçte çocuğun yaşadığı sorunların veya gelişimsel duraklamaların nedenlerinin çocuğun/öğretmenin veya ruh sağlığı çalışanın kabahati olarak dışsallaştırıldığını görmek sıklıkla karşılaştığımız bir tablodur. Bir sınıf öğretmeni, rehber öğretmen veya psikolog olarak karşımıza yoğun öfkeyle gelen bir veliyle karşılaşmak bizler için de zorlayıcı olabilmektedir.

Zor Veli/Zor Çocuklarla Baş Etme Yöntemleri Atölyesine Neden Katılmalıyım?

Bu seminerde zor velileri anlama, dengeli iletişim becerileri geliştirme, yüzleştirme teknikleri, sağlıklı sınırlar koyabilme ve kendi duygularımızı düzenleyebilmek üzerine konuşacağız.  Aynı zamanda çocuklarda görülen çeşitli davranış problemleri, bu sorunlara geliştirilebilecek çözümler, çocuklarda gelişen ruhsal problemler ile ebeveynlik tutumları arasındaki ilişkiyi çalışacağız.

Bu seminerde aşağıdaki soruları yanıtlıyor ve yaşadığınız sorunları tartışıyor olacağız.

Zor Veli/Zor Çocuklarla Baş Etme Yöntemleri Atölyesi İçerikleri
Zor veli/ çocuk kimdir?

Zor veli/ çocuklarla nasıl iletişim kurulur?

Nasıl öfkeli bir kişiyle sağlıklı iletişim kurulabilir?

Ebeveynlerin sıklıkla yaptığı hatalar nelerdir?

Nasıl sağlıklı sınırlar koyulabilir?

Ben ne hissediyorum, duygularımı nasıl yönetirim?

Kayıt İptali: Ödeme yapıldıktan sonra yapılan kayıt iptallerinde eğitim ücretinin %50’si eğitim sonrası katılımcıya geri ödenecektir. Eğitime 2 hafta kala yapılan iptallerde ücret iadesi yapılmayacaktır.

DDM Akademi Eğitim Koordinatörü: Elifnur Kapaklıkaya

Ayrıntılı bilgi ve kayıt olmak için;
05332671843- akade...@gmail.com