DDM AKADEMİ GOTTMAN YÖNTEMİ: ÇİFTLERLE ÇALIŞMAK ATÖLYESİ

1 view

DDM AKADEMİ

to Ddm Akademi Psikoloji Eğitimleri

GOTTMAN YÖNTEMİ.jpeg
GOTMANN YÖNTEMİ: ÇİFTLERLE ÇALIŞMAK ATÖLYE İÇERİĞİ

Eğitmen

Uzman Klinik Psikolog İpek Büyükdağ

Tarih

Eğitim Yeri

Zoom Meeting

Katılımcı Koşulları

Psikoloji, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümü öğrencileri ile mezunları katılabilir. Lisans eğitimi farklı olan katılımcıların Klinik Psikoloji alanında yüksek lisansını tamamlamış olmaları gerekmektedir.

Kontenjan

15 kişi ile sınırlıdır.

Ücret

250 TL + KDV

Erken Kayıt

200 TL + KDV (10 Eylül 2021 tarihinden önce yapılan kayıtlarda geçerlidir.)

Sertifikasyon

Katılımcı Sertifikası

Gottman Yöntemi: Çiftlerle Çalışmak

Gottman Yöntemi: Çiftlerle Çalışmak Atölyesine Neden Katılmalıyım?

Gottman Yöntemi özellikle çift alanında çalışan veya çalışacak olan öğrenci ve mezunlara yönelik bir atölyedir.

Bu atölyede çift terapisi sürecinin nasıl ilerlediği, araştırma temelli Gottman Yöntemi'nin çiftlerle nasıl çalışıldığı ve güçlü/mutlu ilişki sırlarının çiftlere nasıl aktarıldığı hakkında bilgi verilecektir.

Gottman Yöntemi: Çiftlerle Çalışmak İçeriği

İlişkinin Yolunda Gitmesi Neden Önemli?
Güçlü İlişkilerin Özellikleri
Yolunda Gitmeyen İlişkilerin İşlevsiz Özellikleri
Mahşerin 4 Atlısı
Güçlü İlişki Evi
Çatışmayı Yönetme
Mahşerin 4 Atlısı İçin Panzehirler
Terapötik Hedefler
Terapi Süreci
Birinci Seans
İkinci Seans
Üçüncü Seans

Kayıt İptali: Ödeme yapıldıktan sonra yapılan kayıt iptallerinde eğitim ücretinin %50’si eğitim sonrası katılımcıya geri ödenecektir. Eğitime 2 hafta kala yapılan iptallerde ücret iadesi yapılmayacaktır.

DDM Akademi Eğitim Koordinatörü: Elifnur Kapaklıkaya

Ayrıntılı bilgi ve kayıt olmak için;

05332671843- akade...@gmail.com