DDM AKADEMİ ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ GENÇLERLE SAĞLIKLI İLİŞKİ KURMA YOLLARI

1 view

DDM AKADEMİ

to Ddm Akademi Psikoloji Eğitimleri

ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ GENÇLERLE SAĞLIKLI İLİŞKİ KURMA YOLLARI  (1).png

“ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ GENÇLERLE SAĞLIKLI İLİŞKİ KURMA YOLLARI” ATÖLYE İÇERİĞİ

Eğitmen

Uzman Klinik Psikolog Maide Şahin

Tarih

20 Şubat  2022

Eğitim Yeri

Zoom Meeting

Katılımcı Koşulları

Herkese açık atölyedir.

Kontenjan

15 kişi ile sınırlıdır.

Ücret

150 + KDV

Sertifikasyon

Katılımcı Sertifikası

Ergenlik Dönemindeki Gençlerle Sağlıklı İlişki Kurma Yolları

Ergenlik döneminde ergen hem fizyolojik hem de psikolojik olarak kendisini zorlayan bir gelişim ve büyüme sürecine adım atar. Ergenin hem bedeninde hem de ruhunda yaşadığı bu değişim ergenin kendisi ve ailesi için baş edilmesi güç durumlar yaratabilir. Ergenin hayata adaptasyonunu kolaylaştırmak ailenin çocuğun yaşamakta olduğu bu gelişim sürecine uyumlu davranmasıyla el ele gider. Çocuğun köklü bir değişim sürecine girmesi ebeveynlerin alışmış olduğu tutum, duygu ve davranışlardan farklı bir manzarayla karşılaşmasına ve bu da anne-baba-çocuk-kardeşler arasında çatışmaya neden olabilmektedir.

Neden bu seminere katılmalıyım?

Ergenlik döneminde kimlik gelişimi önem kazanır ve bu dönemin en temel gelişimsel görevlerinden biridir. Daha önceden güvenilen ve kabul edilen her şey yeniden sorgulanır. Ergenlik döneminde hem aileden uzaklaşma ve bağımsızlaşma isteği hem de onların desteğine ve sevgisine ihtiyaç duyma ikilemi yaşanır. Ailenin duyguları da çoğu kez ikilem içerisindedir. Çocuğun artık büyümesi istenir ancak ona hala çocukluktaki gibi davranma eğilimi gösterilir. Bu seminerde aşağıdaki soruları yanıtlıyor ve yaşadığınız sorunları tartışıyor olacağız:

Ergen ile nasıl iletişim kurulur?

Ergenlerin duygularını yönetmesine nasıl destek olabiliriz?

Ergenin sakinleşmesi nasıl sağlanır?

Ergenlerin beynindeki değişiklikler nelerdir?

Sağlıklı baş etme yöntemleri nelerdir?

Kayıt İptali: Ödeme yapıldıktan sonra yapılan kayıt iptallerinde eğitim ücretinin %50’si eğitim sonrası katılımcıya geri ödenecektir. Eğitime 2 hafta kala yapılan iptallerde ücret iadesi yapılmayacaktır.

DDM Akademi Eğitim Koordinatörü: Elifnur Kapaklıkaya

Ayrıntılı bilgi ve kayıt olmak için:

05332671843- akade...@gmail.com