DDM AKADEMİ ETKİN MASAL ANLATICILIĞI ATÖLYESİ

1 view

DDM AKADEMİ

to Ddm Akademi Psikoloji Eğitimleri

etkin masal anlatıcılığı atölyesi.jfif

ETKİN MASAL ANLATICILIĞI  ATÖLYESİ

Eğitmen

Uzman Klinik Psikolog Beyza Özçelik

Tarih

16 Ocak 2021 21:00

Eğitim Yeri

Zoom Meeting

Katılımcı Koşulları

Herkese açık atölyedir.

Kontenjan

15 kişi ile sınırlıdır.

Ücret

300 TL

Sertifikasyon

Masal Anlatıcı Sertifikası

Ebeveynlere Yönelik Masal Anlatma Atölyesi

Masallar çocuklara anlatılmak istenen her şeyi dolaylı yoldan ifade etmenin en güzel yoludur. Masallar ile büyüyen çocukların hayal dünyaları genişler, yeni beceriler geliştirirler. Dinlemeyi ve kendilerini ifade edebilmeyi öğrenirler. Her zaman eğitici bir amaç güden masalların etkin kullanımının çocuklar üzerinde birçok olumlu etki bıraktığı bir çok araştırma ile kanıtlanmıştır.

Ebeveynlere Yönelik Masal Anlatma Atölyesine Neden Katılmalıyım?

Bu atölye çocuklar ile keyifli geçirilen okuma zamanlarından yüksek verim alabilmeyi, eğlencenin yanı sıra masalların eğiticiliğini kullanarak çocukların tıkanıklık yaşadığı durumlar ile baş edebileceğini göstermeyi amaçlamaktadır. Etkili masal anlatmanın tekniklerini bilmek çocukların okuma alışkanlığı kazanmasını destekler. Peki bu teknikler nelerdir? Çocuklara ne zaman masal okumalıyız? Çocukların hep aynı masalı dinlemek istemesi ne anlama gelir? Masalı okurken çocuklara hangi soruları sormalıyız? Hareketli çocuklara kitap okuma alışkanlığı nasıl kazandırılır? Nasıl masallar seçmeliyiz? Bu soruların cevaplarını atölyemizde konuşuyor olacağız.

Ebeveynlere Yönelik Masal Anlatma Atölyesi İçeriği

​•       Masal Nedir?

​•      ​Masalın Özellikleri, Yapısı ve Türleri

​•      ​Masalların Çocuk Gelişimindeki Önemi

​•​      Yaş Grubuna Göre Nasıl Kitaplar Seçilmelidir?

​•      ​Masal Okuma Ortamı Nasıl Olmalıdır?

•      Masal Okurken Kullanılacak Malzemeler

•      Ses Tonu, Jest ve Mimiklerin Önemi

•      Sıkça Sorulan Sorular

•       Kitap Önerileri

•       Örnek Masal Anlatımı

Kayıt İptali: Ödeme yapıldıktan sonra yapılan kayıt iptallerinde eğitim ücretinin %50’si eğitim sonrası katılımcıya geri ödenecektir. Eğitime 2 gün kala yapılan iptallerde ücret iadesi yapılmayacaktır.

DDM Akademi Eğitim Koordinatörü: Elifnur Kapaklıkaya

Ayrıntılı bilgi ve kayıt olmak için;

05332671843- akade...@gmail.com