DDM AKADEMİ DUYGUSAL YEME İLE BAŞ ETMEK ATÖLYESİ

DDM AKADEMİ

to Ddm Akademi Psikoloji Eğitimleri

DUYGUSAL YEME.jfif

DUYGUSAL YEME İLE BAŞ ETMEK ATÖLYE İÇERİĞİ

Eğitmen

Uzman Klinik Psikolog İpek Büyükdağ

Tarih

Eğitim Yeri

Zoom Meeting

Katılımcı Koşulları

Herkese açık atölyedir.

Kontenjan

15 kişi ile sınırlıdır.

Ücret
Erken Kayıt

150TL + KDV
125 TL + KDV (14 Ekim 2021 tarihinden önce yapılan kayıtlarda geçerlidir.)

Sertifikasyon

Katılımcı Sertifikası

Duygusal Yeme

Duygusal Yeme ile Baş Etmek Atölye İçeriği
Duygusal yeme nedir?

Nedenleri

Yemek ve duygular

Beslenme ve psikoloji

Duygusal açlık ve fiziksel açlık

Duygusal yemeyi önlemek için teknikler -neler yapabiliriz?

Kayıt İptali: Ödeme yapıldıktan sonra yapılan kayıt iptallerinde eğitim ücretinin %50’si eğitim sonrası katılımcıya geri ödenecektir. Eğitime 2 hafta kala yapılan iptallerde ücret iadesi yapılmayacaktır.

DDM Akademi Eğitim Koordinatörü: Elifnur Kapaklıkaya

Ayrıntılı bilgi ve kayıt olmak için;

05332671843- akade...@gmail.com