DDM AKADEMİ ÇOCUK PROJEKTİF TESTLER EĞİTİMİ

1 view

DDM AKADEMİ

to Ddm Akademi Psikoloji Eğitimleri

PROJEKTİF.jfif
ÇOCUK PROJEKTİF TESTLER EĞİTİMİ

(Teori-Uygulama-Süpervizyon)

Eğitmen

Uzm. Klinik Psikolog Sezin Başoğlu (Biruni Üniversitesi Öğretim Görevlisi)

Tarih

Eğitim Yeri

DDM Akademi – Dünya Danışmanlık ve Psikoloji Merkezi-Kadıköy Şubesi (Caddebostan Mahallesi, Ömerpaşa Caddesi, Can Apt. No:1 D:3 Kat:1 Kadıköy/İstanbul)

Katılımcı Koşulları

Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik ve psikoloji bölümlerinin öğrencileri ve mezunları katılabilir.

Kontenjan

15 kişi ile sınırlıdır.

Ücret

1000 TL + KDV

Erken Kayıt

750 TL + KDV (28  Ekim 2021 tarihinden önce yapılan kayıtlarda geçerlidir)

Sertifikasyon

Uygulayıcı Sertifikası

Çocuk Projektif Testler Eğitimini Neden Almalıyım?

Çocuk projektif test eğitimimiz birçok test içeriğini barındırır. Katılımcılar projektif testlere dair teorik bilgi ve uygulama becerisi kazanırlar. Eğitim sonunda katılımcılardan her testten 5 kez uygulama yapmaları ve uygulamalarından birini danışan onayıyla kayda almaları istenmektedir.  Kayda alınan uygulama, eğitmenimiz tarafından süpervize edilmektedir.

Çocuk Projektif Testler

Projektif testler çocukların kendini nasıl algıladığı, duyguları, ailesi ve çevresi hakkındaki görüşleri ile ilgili bilgi vermektedir.

Çocuk Projektif Testler: Çocuk Algı Testi (CAT), Louisa Duss Psikanalitik Hikayeler Testi,  Bir Çocuk/Aile/Hayvan/İnsan Çiz Testi, Beier Cümle Tamamlama Testi

Çocuklar İçin Algı Testi – CAT: 3-10 yaşları arasındaki çocuklara bireysel olarak uygulanır. Çocukların, kendilerini 10 hayvan figürlerinden oluşan test vasıtasıyla ifade etmeleri amaçlanmaktadır.

Louisa Duss Testi: 4-12 yaşları arasındaki çocukların iç dünyalarını ve çatışmalarını anlamayı amaçlamaktadır.

Bir Çocuk/Aile/Hayvan/İnsan Çiz Testi: Çocuğun çizdiği resimlerin kendisi, kendi vücudu, aile ve aile dinamikleri ile ilgili bilgiler verdiği düşünülmektedir.

Beier Cümle Tamamlama Testi: Bireyin paylaşamadığı, duygu ve düşüncelerini anlamaya yönelik bir testtir. Birey bu testte eksik cümleleri tamamlayış biçimiyle, ilgilerini, tutumlarını, arzularını, beklentilerini, sıkıntılarını vb. duygu ve düşüncelerini yansıtır.

Eğitim İçeriği

  1. Çocuk projektif testler nedir? Hangi durumlarda kullanılır?

  2. Testlerin tarihçesi.

  3. Testleri puanlama, ölçme ve değerlendirme.

  4. Test puanlarının yorumlanması.

  5. Geçerlilik ve güvenilirlik

  6. Test standardizasyonu.

  7. Çocuk Algı Testi

  8. Louissa Duss Psikanalitik Hikayeler Testi

  9. Bir Çocuk/Aile/Hayvan/İnsan Çiz Testi

  10. Beier Cümle Tamamlama Testi.

  11. Uygulama ve süpervizyon.

Kayıt İptali: Ödeme yapıldıktan sonra yapılan kayıt iptallerinde eğitim ücretinin %50’si eğitim sonrası katılımcıya geri ödenecektir. Eğitime 2 hafta kala yapılan iptallerde ücret iadesi yapılmayacaktır.

DDM Akademi Eğitim Koordinatörü: Elifnur Kapaklıkaya

Ayrıntılı bilgi ve kayıt olmak için:

05332671843 - akade...@gmail.com