DDM AKADEMİ RUH SAĞLIĞI ÇALIŞANLARINA YÖNELİK DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU'NDA TANI KOYMA- AYIRICI TANILAR ATÖLYESİ

DDM AKADEMİ

to Ddm Akademi Psikoloji Eğitimleri
WhatsApp Image 2021-08-19 at 14.08.05.jpeg

DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞUNDA TANI KOYMA-AYIRICI TANILAR ATÖLYE İÇERİĞİ

Eğitmen

Psikiyatrist Jeyhun Jafarov

Tarih

Eğitim Yeri

ZOOM Meeting

Katılımcı Koşulları

Psikoloji, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümü öğrencileri ile mezunları katılabilir. Lisans eğitimi farklı olan katılımcıların Klinik Psikoloji alanında yüksek lisansını tamamlamış olmaları gerekmektedir.

Kontenjan

15 kişi ile sınırlıdır.

Ücret

150 TL + KDV
Erken Kayıt
125 TL + KDV (20 Ağustos 2021 tarihinden önce yapılan kayıtlarda geçerlidir.)

Sertifikasyon

Katılımcı Sertifikası

“Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğunda Tanı Koyma-Ayırıcı Tanılar” Atölye İçeriği

DEHB belirtileri nelerdir?
DEHB tanısı nasıl konulur?
DEHB'nin insan hayatına olumsuz etkileri nelerdir?
DEHB tedavisinde dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir?
DEHB eşlik eden bozukluklar hangileridir?

Kayıt İptali: Ödeme yapıldıktan sonra yapılan kayıt iptallerinde eğitim ücretinin %50’si eğitim sonrası katılımcıya geri ödenecektir. Eğitime 2 hafta kala yapılan iptallerde ücret iadesi yapılmayacaktır.

DDM Akademi Eğitim Koordinatörü: Elifnur Kapaklıkaya

Ayrıntılı bilgi ve kayıt olmak için;