DDD-träff med Vaughn Vernon

Patrik Fredriksson

to dddsv...@googlegroups.com
Hej!

Nästa vecka kommer Vaughn Vernon till Stockholm för att hålla sin tredagarskurs i Implementing DDD, baserat på sin nyligen publicerade bok med samma namn. I samband med detta inbjuder vi till ett kostnadsfritt kvällsseminarium onsdag den 10 april kl 18:00 hos Citerus i Stockholm.

Vaughn kommer hålla en presentation på temat 'DDD and Architecture':

See how several different architecture styles and patters can be used to support your DDD projects. We will look at the following: Layers; Dependency Inversion Principle; Hexagonal; CQRS; Event-Driven Architecture for Pipes and Filters, Long-Running Processes, and Event Sourcing; Grid/Fabric; and Actor Model.

Vi bjuder på lättare mat och dryck. Anmäl dig på http://citer.us/idddmeetup (begränsat antal platser).

Det finns även några få platser kvar till kursen nästa vecka, läs mer om Vaughn och kursen här: http://www.citerus.se/iddd

Välkomna!

Hälsningar,
/Patrik

Patrik Fredriksson

to dddsv...@googlegroups.com
Hej!

Det är stort intresse för träffen, vilket förstås är kul! Tyvärr har vi nu fullt och tvingas stänga anmälan. Jag hoppas vi får tillfälle att återkomma med fler träffar framöver.

Ni som anmält er får en påminnelse om tillfället i början av nästa vecka via mail så att ni vet att vi tagit emot er anmälan.

Vi ses på onsdag!

/Patrik

Jörgen Andersson

to dddsv...@googlegroups.com

Hej

Hittade länken till inspelningen av Vaughns föreläsning.
http://vimeo.com/m/63802840

/Jörgen

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen DDD Sverige i Google Groups.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till dddsverige+...@googlegroups.com.

Patrik Fredriksson

to dddsv...@googlegroups.com
Ja, bra! Jag hade glömt att posta ut den här, tur att du är med Jörgen.

/Patrik