Ny CQRS-kurs

Patrik Fredriksson

to dddsv...@googlegroups.com
Hej!

Jag vill passa på att tipsa om att mina två kollegor Jesper och Mattias lanserar en ny tvådagars CQRS-kurs 21-22 oktober i Stockholm.

"Kursen ger dig kunskap kring hur du kan använda CQRS och Event Sourcing tillsammans med domändriven design för att skapa mjukvara med tydligt affärsfokus.

Du får uppleva hur både affären och tekniken kan vinna på att bygga på en mer lättviktig arkitektur utan komplicerade ramverk och dyra köpeprodukter.

Under kursens gång får du arbeta med en praktisk implementation av CQRS och Event Sourcing i form av en online-butik som du sedan tar med dig hem som referensmaterial."

Du som är nyfiken kan läsa mer och anmäla dig här: http://www.citerus.se/curriculum/2249954-cqrs-och-event-sourcing

/Patrik