EM-kisojen ilmoittautuminen

Niilo Kalakoski

to dbmfi...@googlegroups.com
Guglielmo pyysi ilmoittamaan, että Rooman EM-kisojen ilmoittautuminen
on auki osoitteessa http://www.leochedelcampidoglio.it/

Niilo

Tero Särkijärvi

to dbmfi...@googlegroups.com
On kyllä erinomaiset sivut. Mitenköhän tuonne on menossa porukkaa? Voisi teoriassa kiinnostaa, huhti-toukokuun vaihteessa olen menossa Roomaan joka tapauksessa tiedusteluretkelle.

Tero
Luukku Plus paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista.
Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku

Mikko Vasko

to dbmfi...@googlegroups.com
Morjens,

minä olen periaatteessa kiinnostunut lähtemään. Joku matka kesälle on
ehdottomasti tehtävä, vaihtoehtoina Rooma, Britcon, tai joku ihan muu.

Mikko

Niilo Kalakoski

to dbmfi...@googlegroups.com
Minä joudun vielä kyttäämään tilannetta MM-kisareissun tuolle
puolelle. Näkee sitten pystyykö vielä lähtemään.

Niilo

Hannu

to DBM Finland
Minulla on kuusi viikkoa kesälomaa tänä kesänä, joten aikaa löytyy,
mutta pitää katsoa ensi kuussa mitä budjetti sallii.

Roomassa olisi kyllä kiva käydä. Edelliset kisat Roomassa olivat hyvin
järjestetty.

-hannu

On 22 huhti, 15:09, Mikko Vasko <mikko...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> minä olen periaatteessa kiinnostunut lähtemään. Joku matka kesälle on
> ehdottomasti tehtävä, vaihtoehtoina Rooma, Britcon, tai joku ihan muu.

janne.l...@teliasonera.com

to dbmfi...@googlegroups.com

Moi,

jos joku kaipaa rakenteluun 5 mm kapalevyä, niin täältä löytyisi. Tyhjensin yhden valokuvaajan komeron ja sitä kertyi useamman neliömetrin verran, tosin osa pienehköinä paloina...

Nouto lähtökohtaisesti Espoon Laajalahdesta, jos teillä on mielenkiintoisia rakennushankkeita niin tulen vaikka tuomaan että opin samalla juttuja :)

(Loimaa/Turku-akselikin mahdollinen toimitussuunta, mökkireissut suuntautuvat sinne...)

Antaa kuulua

TC Lille

meili Janne.lilleberg teliasonera.com
040 732 8042

PS. tänään pe puhelin halusi jäädä kotiin, ei kannata soittaa tänään, vaan meilaa mielummin...

PPS. Löytyykö muuten keneltäkään valumuotteja muureille, silloille tms?