Halo

Rebeka Issah

Halo,

Tolonglah untuk berkomunikasi dalam bahasa Inggeris? Saya menggunakan penterjemah Google untuk menerjemahkan Bahasa Inggeris ke dalam bahasa anda untuk pemahaman anda yang lebih baik.

Saya Puan Rebekah Issah, seorang wanita Yaman. Saya berhasrat untuk berpindah ke negara anda berikutan kerusuhan / peperangan di Yaman yang berpanjangan, serta serangan harian yang mengancam nyawa oleh militan al-Qaeda. Saya telah kehilangan keluarga saya, suami, anak lelaki dan anak perempuan saya untuk tangan yang sejuk semasa serangan disasarkan di rumah kami pada 23 Mac 2018, untuk menamatkan keluarga kami. Saya tidak ada semasa salib. Saya berada di hospital untuk memeriksa apabila rumah kami membunuh membunuh suami tercinta, anak lelaki dan anak perempuan saya dan menetapkan rumah terbakar. Saya sedang menangis menulis surat ini. Dia (suami saya yang terakhir) adalah kontraktor yang sangat berjaya di bandar minyak Yaman, dan secara peribadi berurusan dengan debu dan bar emas sebelum kematiannya yang tidak lama lagi. Diharapkan, beliau telah meninggalkan sejumlah wang yang munasabah, yang saya mahukan untuk melabur dalam sektor Real Estate, Perjalanan & Pelancongan, Pengurusan Hotel dan sektor menarik lain di negara anda.

Seperti yang anda mungkin tahu atau tidak, sekatan yang dikenakan oleh Amerika Syarikat dan Kesatuan Eropah telah menjadikannya hampir mustahil untuk berjaya mengendalikan apa-apa jenis pelaburan di Yaman atau bahkan memindahkan wang dari sini ke bahagian lain di dunia. Atas sebab ini, saya menghubungi anda dengan penuh yakin dengan harapan anda dapat membantu saya mendapatkan wang ini ke negara anda untuk tujuan pelaburan:

Tolong saya tahu betapa mudahnya bagi anda untuk membantu saya dengan cara ini. Seluruh modal di pelupusan saya ialah Sembilan Juta USD. Saya secara rahsia mengunci wang itu di dalam kotak trunk dan mendepositkannya dengan Palang Merah di sini di Sanaa. Niat saya yang tulus dalam menulis anda adalah untuk meminta anda untuk menerima kotak wang. Ini kerana kita tidak boleh melakukan sebarang pemindahan bank dari sini berikutan perang. Ini adalah perkara utama yang menjadi perhatian saya sekarang. Saya akan memberi 20% daripada jumlah wang itu sebagai faedah untuk membantu saya.

Saya perlu mengambil kesempatan ini kerana saya tidak mempunyai pilihan lain tetapi untuk mempercayai seseorang. Saya tidak boleh membahayakan nyawa saya di sini untuk mengelakkan penghapusan keturunan keluarga saya. Sebagai wanita sejak suami, anak lelaki dan anak perempuan mati. Saya berhak mendapat kehidupan yang baik dalam persekitaran yang aman, saya akan berpindah ke negara anda dan melabur wang mengikut undang-undang, nasihat dan sokongan anda; kita boleh bekerjasama dan mencapai.

Saya menjangka respon positif anda dan setelah menerima maklumat anda, saya akan memberikan anda maklumat lanjut.

Anda dengan setia,

Rebekah