پایان نامه

1 view

Hamid Ghozati

to dba-iuim, f eskandari, majid ahmadloo
با سلام
دانشجویان محترمی که با آقای دکتر خمسه پایان نامه دارند جلسه اول ترم بعد فصل اول پایان نامه را همراه خود داشته باشند

--
شاد و سربلند باشید
حمید قضاتی

Laleh Haghighat

to dba-...@googlegroups.com
جناب آقای دکتر قضاتی

درود بر شما

یک سوال داشتم راجع به تهیه فصل اول پایان نامه. معمولاً متداول است استاد راهنما نحوه فصل بندی پایان نامه را مشخص می کند. مثلاً برای هر شخص با توجه به موضوعی که کار می کند مشخص می کند این کار در چند فصل نوشته شود و در هر فصل چه مطالبی باشد یا نام فصل ها به صورت کلی مشخص می شود. این کار را استاد راهنماها معمولاً در اول کار انجام می دهند. خواستم ببینم شما چنین اطلاعاتی از آقای دکتر خمسه دریافت کرده اید یا خیر؟ در ضمن راجع به صحبت من اگر نظری دارید لطفا من را راهنمایی کنید.

با تشکر
حقیقت

--
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «dba-iuim» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به dba-iuim+u...@googlegroups.com ارسال کنید.