Ідея до візуалізації: Наявність геопунктів України у трьох вікіпедіях

Alex Blokha

to Data Visualization in Ukraine

Можна взяти три-чотири вікіпедії Українську, Російську, Англійську та Німецьку і показати які території України вони найбільше освітлюють.

Vityok

to Data Visualization in Ukraine
Ну, насправді, англійська вікіпедія дуже мало висвітлює Україну. Для
російської точно не скажу, але там мабуть що також малувато буде. Можу
навіть припустити, що картинка буде не дуже цікава і не надто
красива... Що ж до інформативності, то через невелику кількість
пунктів там її майже не буде...

Хоча, висвітлення українських географічних пунктів в англомовній
вікіпедії було б дуже корисно.

Alex Blokha

to datav...@googlegroups.com
Думаю в англійській відсотків 20 населених пунктів є.
Щодо цікавості теми "Україна на мапі світу" можна посперечатися.

22 червня 2012 р. 15:38 Vityok <bob...@ua.fm> написав:

Victor

to datav...@googlegroups.com
22.06.2012 15:50, Alex Blokha <g33....@gmail.com>
>Думаю в англійській відсотків 20 населених пунктів є.
> Щодо цікавості теми "Україна на мапі світу" можна посперечатися.

Ну, судячи з моїх даних:

Так, з майже 706 тисяч геокодованих статей англомовної Вікіпедії лише 1483 (0.21% від загальної кількості) статті вказують на Україну. Для порівняння, на територію Польщі припадає 37540 статей англомовної Вікіпедії, тобто, в 25 разів більше за Україну. Різниця в щільності наповнення ще більша: на Україну припадає 0.0025 статті на км&#178;, а на Польщу 0.12 статті на км&#178;, або в 47 разів більше. Для досягнення аналогічної щільності, англомовна Вікіпедія має містити близько 69 тисяч статей з географічними координатами в Україні.

http://wikimediaukraine.wordpress.com/2012/05/14/україна-на-карті-вікіпедії-вікіпедія/

> 22 червня 2012 р. 15:38 Vityok <bob...@ua.fm> написав:

+1 месяц хостинга и домен в подарок!
http://FREEhost.UA

Alex Blokha

to datav...@googlegroups.com
Нда, цікава статистика. Може після євро це зміниться.
Можна ще спробувати порівняти ситуацію з геокодованими статтями до і після євро і які території були відкодовані (очікується, що це будуть міста-учасники), але думаю там буде не більше пари сотень статей.

22 червня 2012 р. 21:09 Victor <bob...@ua.fm> написав: