Hej alle
Første version af programmet for årets EKON 30 i Düsseldorf er nu offentliggjort.
I den nuværende udgave er DAPUG repræsenteret med to indlæg:
Steffen Nyeland
I Don't Like Mondays
https://entwickler-konferenz.de/crossplatform-iot-web-and-cloud/i-dont-like-mondays/
Jens Fudge
Getting Started with XData –
Build Your First XData REST API in Delphi
https://entwickler-konferenz.de/frameworks-and-tools/getting-started-with-xdata-build-your-first-xdata-rest-api-in-delphi/
EKON kører gerne med tre samtidige spor. De gør hvad de kan for at planlægge at et spor er på engelsk, et er på tysk, og det sidste er enten engelsk eller tysk hvad der lige bedst giver mening
Hvem skal med?

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "DAPUG" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til dapug+un...@googlegroups.com.
Du kan se denne diskussion ved at gå til https://groups.google.com/d/msgid/dapug/ae66a6b1-570e-4bc2-b583-d73db858459d%40archersoft.dk.
Hej Keld,
Jeg har ikke indflydelse eller viden på deres organisatoriske eller prismæssige strukturer. Jeg er der blot som udvikler/taler.
Du kan skrive til dem og spørge :-)

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "DAPUG" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til dapug+un...@googlegroups.com.
Du kan se denne diskussion ved at gå til https://groups.google.com/d/msgid/dapug/cd2d3a85-c64e-4c15-8def-83a106d16c60n%40googlegroups.com.
Som Steffen skrev, vent med at bestille.. Vi får gerne nogle kupon koder...
Det er selvfølgelig individuelt hvad man bedst kan lide.
Jeg kører derned. Jeg har en enkelt gang fløjet, men med det hele
tog det næsten ligeså lang tid, og så er der ingen frihed.
Så nu kører jeg.
Sidste år til Summit i Amsterdam var vi nogle stykker der kørte i en bil (4 personer), og mødtes med lidt flere dernede der vist fløj.
Konference foregår på Hotel Melia, så der booker jeg gerne værelse.
Det er sådan lige i korte træk

Du kan se denne diskussion ved at gå til https://groups.google.com/d/msgid/dapug/6243446b-2d09-4b9e-8fc6-3aaeb01d0871n%40googlegroups.com.