KAI Gone non-subscription model...

7 views
Skip to first unread message

HeartWare

unread,
Jun 9, 2026, 3:15:05 AMJun 9
to DAPUG
From Embarcadero GetIt page:
Untitled.png

Jens Fudge

unread,
Jun 9, 2026, 6:31:53 AMJun 9
to da...@googlegroups.com

Ja det er det de sagde til webinaret.
Der er ikke påkrævet abbonnement på det produkt der hedder KAI.

Ikke at forveklse med din Delphi aftale


On 6/9/2026 9:15 AM, HeartWare wrote:
From Embarcadero GetIt page:
Untitled.png
--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "DAPUG" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til dapug+un...@googlegroups.com.
Du kan se denne diskussion ved at gå til https://groups.google.com/d/msgid/dapug/1e1abf5d-b52a-4d12-a926-e422db1e8315n%40googlegroups.com.

HeartWare

unread,
Jun 9, 2026, 7:40:31 AMJun 9
to DAPUG
Dvs. man kan bruge KAI i IDE'en uden subscription? Hvad så med de $249 om året? Og hvorfor have en "trial key" ?

Det lugter - og ikke særlig godt :-)

Lars Nebel

unread,
Jun 9, 2026, 7:53:26 AMJun 9
to DAPUG
Jeg opfatter det som to forskellige licenser, en til Delphi og en til Kai. Man kan så bruge Kai i alle Delphi-versioner, uanset om du har subscription på Delphi eller ej

Best regards

 

Lars Nicolai Nebel, M.Sc. Geology

Team Lead

Software development and data management

 

id:image001.png@01D38629.96EB9900

Jens Olsens Vej 3

8200, Aarhus N, Denmark

Mobile:           +45 53593516

Office:             +45 87310076

www.ejlskov.com

Join us at LinkedIn

 


From: da...@googlegroups.com <da...@googlegroups.com> on behalf of HeartWare <da...@heartware.dk>
Sent: Tuesday, June 9, 2026 13:40
To: DAPUG <da...@googlegroups.com>
Subject: Re: [DAPUG] KAI Gone non-subscription model...
 

Vedel, Thomas

unread,
Jun 9, 2026, 7:57:17 AMJun 9
to DAPUG
Det er også sådan jeg opfatter licensen: Kai kræver licens, men licensen er uafhængig af Delphi-version.

Med venlig hilsen / Kind regards

 

Thomas Vedel

Software Developer

 

 

CompuGroup Medical Denmark A/S

Silovej 8 | DK-9900 Frederikshavn

 

thomas...@cgm.com

www.cgm.com




Fra: 'Lars Nebel' via DAPUG <da...@googlegroups.com>
Sendt: Tirsdag 09 Juni 2026 13:53
Til: DAPUG <da...@googlegroups.com>
Emne: Re: [DAPUG] KAI Gone non-subscription model...

This email originated from outside of CGM. Please do not click links or open attachments unless you know the sender and know the content is safe.

HeartWare

unread,
Jun 9, 2026, 8:01:26 AMJun 9
to DAPUG
>  Man kan så bruge Kai i alle Delphi-versioner, uanset om du har subscription på Delphi eller ej

Men er der subscription på KAI (jeg forstår ikke "subscription not required" som "Delphi Upgrade Subscript not required", men som "KAI subscription not required").

Men det er da muligt, at jeg læser det anderledes end de mener...

Tag f.eks. "FMX Linux" - der er "Subscription required", men når du først har downloadet den, så kan du da så vidt jeg ved bruge den uendeligt på den version du downloadede den til (du kan ikke få opdateringer til den, men du må da bruge den lige så længe du vil, eller...?)

Vedel, Thomas

unread,
Jun 9, 2026, 8:13:39 AMJun 9
to da...@googlegroups.com
Prøv at se webinaret. Der er det forklaret.

Med venlig hilsen / Kind regards

 

Thomas Vedel

Software Developer

 

 

CompuGroup Medical Denmark A/S

Silovej 8 | DK-9900 Frederikshavn

 

thomas...@cgm.com

www.cgm.com


Fra: da...@googlegroups.com <da...@googlegroups.com> på vegne af HeartWare <da...@heartware.dk>
Sendt: 9. juni 2026 14:01
Til: DAPUG <da...@googlegroups.com>
Emne: Re: [DAPUG] KAI Gone non-subscription model...
 
This email originated from outside of CGM. Please do not click links or open attachments unless you know the sender and know the content is safe.


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages