Første TeamSpeak møde i 2011!

0 views
Skip to first unread message

Jon Enni

unread,
Jan 16, 2011, 8:36:59 AM1/16/11
to dansk-zm-...@googlegroups.com
Hej venner!

Jeg håber at alle har haft det godt siden sidst, og at mange af jer har været til screening af ZMF.
Jeg selv har ligget med hjernerystelse den sidste uge, og har derfor ikke været i stand til at deltage i hverken det ene eller det andet.

Det er blevet tid til årets første TeamSpeak-møde, som vi stemmer om i denne doodle: http://doodle.com/8d6vqq875x4ynxvm
Hjælp til opsætning af TeamSpeak: http://vimeo.com/9718101

Vel mødt!
--
Jon (EnniOne)

Danish ZM Linguistic Team Coordinator

Stefan Kengen

unread,
Jan 16, 2011, 9:01:38 PM1/16/11
to dansk-zm-...@googlegroups.com
Shit! Håber du er ok?

Jeg kan med glæde meddele, at vi har fået to yderligere forestilinger i Park Bio, nemlig man/tirs 24./25. kl 21.00! Spread the freakin' word!!

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Dansk ZM Ling Team" i Google Grupper.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til dansk-zm-...@googlegroups.com.
For at blive afmeldt denne gruppe skal du sende en e-mail til dansk-zm-ling-t...@googlegroups.com.
For at få flere valgmuligheder skal du besøge denne gruppe på http://groups.google.com/group/dansk-zm-ling-team?hl=da.

Soren Olesen

unread,
Jan 17, 2011, 2:31:34 AM1/17/11
to Dansk ling team
Godt du er kommet ovenpå Jon ;) og Nice at Park Bio er så venlig at gøre os den tjeneste! Jeg ringer øjeblikkeligt til alle jeg kender i KBH.. inkl. Rasmus fra P1.. Nu SKAL han med! Han skal jo ud og oplyse akedemikerne :)
 
fortsat god mandag everyone :)
Kramz Zøren :D
 

From: steve...@thezeitgeistmovement.dk
Subject: Re: Første TeamSpeak møde i 2011!
Date: Mon, 17 Jan 2011 03:01:38 +0100
To: dansk-zm-...@googlegroups.com
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages