Non-disclosure Agreement??

1 view
Skip to first unread message

Soren Olesen

unread,
Dec 22, 2010, 7:57:30 PM12/22/10
to dansk-zm-...@googlegroups.com
Hey guys..


Jeg var lige tilfældigvis inde på vores google gruppe og opdagede at kun stef og Jon står skrevet som de eneste der har udfyldt den her agreement.. Jeg har udfyldt den for anden gang, og står der stadig ikke.. Er det fordi jeg ikke står som moderator, eller er det fordi jeg laver en fejl?


ps. del lige 2 eller 3 sider til mig, så jeg har noget at lave i toget hjem til de gamle i morgen :)
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages