Sorry guys.. skuffer jer gang på gang.. Der er lidt for mange bolde i luften for mig for tiden.. især denne aften gik hen og blev en kavalkade af mærkelige hændelser, men endte med at blive den stolte ejer af en didgeridoo :)
Jeg lover ikke mere fra nu af..
Men jeg håber jeg får "plads" til at arbejde på oversættelserne i morgen når jeg er på aktiveringscentret.. VIL virkelig gerne hjælpe til her, men ja.. i kender selv resten..
og igen Stef.. SKRIV hvis fuglene synger rigtigt i morgen!
Vi krydser fingre!
Godnat allesammen ;)
Date: Tue, 21 Dec 2010 23:36:01 +0100
Subject: Re: Formattering, mm
From:
ster...@gmail.comTo:
dansk-zm-...@googlegroups.com