Formattering, mm

0 views
Skip to first unread message

Stefan Kengen

unread,
Dec 21, 2010, 4:45:41 PM12/21/10
to dansk-zm-...@googlegroups.com
Hiya ppl!

Bare for at slå følgende fast:

Vi Anvender Ikke Store Begyndelsesbogstaver Som Man Gør På Amerikansk.

Eksempler:

Resource Based Economy = ressourcebaseret økonomi
Central Dome = den centrale kuppel
Monetary Market System = monetært markedssystem

You Get The Point? ;)


Jon Enni

unread,
Dec 21, 2010, 5:36:01 PM12/21/10
to dansk-zm-...@googlegroups.com
jEG eR iKKE sIKKER pÅ aT jEG hELT fORSTÅR dET....

8-S

GoDnAt

2010/12/21 Stefan Kengen <steve...@thezeitgeistmovement.dk>
--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Dansk ZM Ling Team" i Google Grupper.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til dansk-zm-...@googlegroups.com.
For at blive afmeldt denne gruppe skal du sende en e-mail til dansk-zm-ling-t...@googlegroups.com.
For at få flere valgmuligheder skal du besøge denne gruppe på http://groups.google.com/group/dansk-zm-ling-team?hl=da.



--
Jon (EnniOne)

Danish ZM Linguistic Team Coordinator

Soren Olesen

unread,
Dec 21, 2010, 6:17:00 PM12/21/10
to dansk-zm-...@googlegroups.com
Sorry guys.. skuffer jer gang på gang.. Der er lidt for mange bolde i luften for mig for tiden.. især denne aften gik hen og blev en kavalkade af mærkelige hændelser, men endte med at blive den stolte ejer af en didgeridoo :)
Jeg lover ikke mere fra nu af..

Men jeg håber jeg får "plads" til at arbejde på oversættelserne i morgen når jeg er på aktiveringscentret.. VIL virkelig gerne hjælpe til her, men ja.. i kender selv resten..
og igen Stef.. SKRIV hvis fuglene synger rigtigt i morgen!
Vi krydser fingre!
Godnat allesammen ;)


Date: Tue, 21 Dec 2010 23:36:01 +0100
Subject: Re: Formattering, mm
From: ster...@gmail.com
To: dansk-zm-...@googlegroups.com

Stefan Kengen

unread,
Dec 21, 2010, 7:12:43 PM12/21/10
to dansk-zm-...@googlegroups.com
LOL :D

Stefan Kengen

unread,
Dec 21, 2010, 7:14:00 PM12/21/10
to dansk-zm-...@googlegroups.com
NP, Søren :)

Vi arbejder alle på frivillig basis og man har den tid man nu engang har.

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages