Teamspeak-møde

2 views
Skip to first unread message

Nicklas (Vildner)

unread,
Mar 30, 2011, 1:22:47 PM3/30/11
to Dansk ZM Ling Team
Hola amigos! :D

Så er det tid til at holde et teamspeak-møde igen, tidspunktet og
datoen for mødet er fra lørdag, 02. april 2011 12:00 til lørdag, 02.
april 2011 14:00.

Dagsordenen vil være lige at få hilst på hinanden og få introduceret
de forskellige oversættelsesværktøjer, med henblik på at få
uddelegeret oversættelsesopgaver enten på dagen eller næste gang.

Et udkast til en agenda vil umiddelbart være:

1. Præsentation af hinanden.

2. Introducering af Pootle og det nye projektværktøj på det nye site.

3. Fokus til næste gang eller opgaveuddelegering (vurderes på mødet)

4. evt.

I bedes melde jeres ankomst her:
http://thezeitgeistmovement.dk/index.php?option=com_community&view=events&task=viewevent&eventid=29&groupid=42&Itemid=66

Nicklas (Vildner)

Danish ZM Linguistic Team Coordinator

Nicklas Borresen

unread,
Apr 2, 2011, 10:13:15 AM4/2/11
to Dansk ZM Ling Team
Da der ikke kom nogen udover mig og Kristian har vi valgt at udsætte mødet til en anden dag.
Vi vil oprette en doodle, for at finde den dag hvor de fleste kan snarest...


--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Dansk ZM Ling Team" i Google Grupper.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til dansk-zm-...@googlegroups.com.
For at blive afmeldt denne gruppe skal du sende en e-mail til dansk-zm-ling-t...@googlegroups.com.
For at få flere valgmuligheder skal du besøge denne gruppe på http://groups.google.com/group/dansk-zm-ling-team?hl=da.


Stefan Kengen

unread,
Apr 2, 2011, 3:42:15 PM4/2/11
to dansk-zm-...@googlegroups.com
Noteret.

Det har virket med Doodle tidligere. Vi skal nok være nogle flere faste på holdet, før en fast mødedag bliver mulig.
 

Nicklas Borresen

unread,
Apr 3, 2011, 10:22:04 AM4/3/11
to dansk-zm-...@googlegroups.com
Hej Stefan, ja en fast mødedag er nok lidt for ambitiøst endnu, nu skal vi bare have teamet op at køre igen.
Husk at få tilmeldt jer :)

ZM-signature.png

Andreas Callesen

unread,
Apr 5, 2011, 4:43:59 AM4/5/11
to dansk-zm-...@googlegroups.com
Jeg undskylder lige for, at jeg ikke fik meldt ud at jeg var til SUFs landsmøde i København i weekenden, men jeg har ikke haft internet de sidste dage grundet flytning.
ZM-signature.png

Stefan Kengen

unread,
Apr 7, 2011, 7:11:22 PM4/7/11
to dansk-zm-...@googlegroups.com
NP :)


Den 05/04/2011 kl. 10.43 skrev Andreas Callesen:

Jeg undskylder lige for, at jeg ikke fik meldt ud at jeg var til SUFs landsmøde i København i weekenden, men jeg har ikke haft internet de sidste dage grundet flytning.

Den 3. apr. 2011 16.22 skrev Nicklas Borresen <nvil...@gmail.com>:
Hej Stefan, ja en fast mødedag er nok lidt for ambitiøst endnu, nu skal vi bare have teamet op at køre igen.
Husk at få tilmeldt jer :)

Den 2. apr. 2011 21.42 skrev Stefan Kengen <steve...@thezeitgeistmovement.dk>:
Noteret.

Det har virket med Doodle tidligere. Vi skal nok være nogle flere faste på holdet, før en fast mødedag bliver mulig.
 
<ZM-signature.png>

Nicklas Borresen

unread,
Apr 12, 2011, 1:10:22 PM4/12/11
to dansk-zm-...@googlegroups.com
Så er første LT møde fastlagt, det bliver fredag den 15. april fra 19:00 til 21:00. Se mere her: http://thezeitgeistmovement.dk/index.php?option=com_community&view=events&task=viewevent&eventid=34&groupid=42&Itemid=66
ZM-signature.png

Simon Enni

unread,
Apr 12, 2011, 4:21:22 PM4/12/11
to dansk-zm-...@googlegroups.com
Jeg undskylder at jeg ikke lige har været så aktiv på det sidste, men med terminsprøver og kommende eksamener, har jeg desværre haft for travlt. Det kan godt være at min opgave bliver nødt til at blive udleveret til en anden, da jeg ikke er sikker på, at jeg kan nå det i en overskuelig fremtid.
Håber alt går vel stadigvæk.


From: steve...@thezeitgeistmovement.dk
Subject: Re: Teamspeak-møde
Date: Fri, 8 Apr 2011 01:11:22 +0200
To: dansk-zm-...@googlegroups.com
ZM-signature.png

Nicklas Borresen

unread,
Apr 12, 2011, 4:42:16 PM4/12/11
to dansk-zm-...@googlegroups.com
Jeg har overtaget din opgave indtil videre Simon, held og lykke med de kommende eksamener ;)
ZM-signature.png
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages