Hola amigos! :D
Så er det tid til at holde et teamspeak-møde igen, tidspunktet og
datoen for mødet er fra lørdag, 02. april 2011 12:00 til lørdag, 02.
april 2011 14:00.
Dagsordenen vil være lige at få hilst på hinanden og få introduceret
de forskellige oversættelsesværktøjer, med henblik på at få
uddelegeret oversættelsesopgaver enten på dagen eller næste gang.
Et udkast til en agenda vil umiddelbart være:
1. Præsentation af hinanden.
2. Introducering af Pootle og det nye projektværktøj på det nye site.
3. Fokus til næste gang eller opgaveuddelegering (vurderes på mødet)
4. evt.
I bedes melde jeres ankomst her:
http://thezeitgeistmovement.dk/index.php?option=com_community&view=events&task=viewevent&eventid=29&groupid=42&Itemid=66
Nicklas (Vildner)
Danish ZM Linguistic Team Coordinator