Rørby Othello Open 2022 26. marts er aflyst

Peter Michaelsen

to dansk-...@googlegroups.com

Kære Othello-spillere,

Jeg må desværre meddele, at den planlagte Rørby Othello Open 2022, som skulle have været afholdt på lørdag den 26. marts, er aflyst på grund af for ringe tilslutning.

Vi håber, at flere vil tilmelde sig – i god tid – til næste år i Rørby, og at flere vil deltage i årets kommende turneringer både her i landet og uden for landets grænser.

Jeg har selv tilmeldt mig Nordisk Mesterskab 2022 2.-3. april i Lomma, 10 km fra Lund i Skåne, og jeg regner med at også Jens og muligvis Daniel vil kunne deltage. Det ville da være hyggeligt, hvis vi blev endnu flere fra Danmark.

Så vil jeg også lige nævne, at der vil blive arrangeret EM 2022 den 2.-3. juli i Rom – se nærmere herom på World Othello Federations hjemmeside. Jeg ved at flere danske spillere er interesserede i at deltage, men jeg kan ikke selv den pågældende weekend.

Husk også at notere junior-DM 21/5 i Greve, Greve Othello Cup 18/6 samt DM i Greve 10/9 i jeres kalendere.

Venlig hilsen,

Peter Michaelsen,

Formand for DOF