VS: Reminder to WOC 2022 Pre-registration!

1 view

Peter Michaelsen

to dansk-...@googlegroups.com

Kære danske Othellospillere,

Det er nu tid til at forud-registrere sig til det kommende VM i Frankrig sidst i oktober.

Der er ikke tale om en bindende tilmelding.

Jeg vil meget gerne have feed back på denne mail asap, så jeg kan besvare Benkts forespørgsel før den 8. maj.

Husk også tilmelding til det nært forestående junior-DM i Greve 21. maj (hvis I kender nogle juniorer!).

Venlig hilsen,

Peter Michaelsen

Formand for DOF