Addit Open lørdag den 13. november

Peter Michaelsen

to dansk-...@googlegroups.com

Kære Othello-spillere,

Claus Qvist Jessen har netop meddelt at han har reserveret Addit Forsamlingshus lørdag den 13. november, så Addit Othello Open 2021 kan afholdes den dag fra kl.ca. 10-17.

Forsamlingshuset har adressen: Pindebakken 8, 8740 Brædstrup.

Claus er turneringsansvarlig, men da han fortæller at han skal ud at rejse i nærmeste fremtid, tænker jeg at det er bedst at I tilmelder jer turneringen ved at skrive eller ringe til mig.

Jeg lægger også turneringen ud på DOFs facebookside, og den vil desuden blive omtalt på DOFs hjemmeside.

Med denne mail sender jeg også referat fra DOFs generalforsamling efter DM i Ubby 11. september – til godkendelse.

Her kan I bl.a. læse at de næste turneringer bliver Lolland-Falster Open lørdag den 22. januar, enten i Nykøbing F eller i Maribo, samt Rørby Open 19. februar.

Skulle nogen have tid og lyst til at deltage som Othello-instruktører på brætspilsdagene på Ubby Bibliotek 16. oktober kl.10-13 og/eller Ringsted Bibliotek 21. oktober kl.15-18 (se vedhæftede filer), kan I stadig nå at tilmelde jer ved at kontakte mig.

Venlig hilsen,

Peter Michaelsen,

Formand for DOF

Tlf.5115 8849

draft-referat-DOF-generalforsamlng-2021-ver120921.docx
Spildag med kendte og nye spil.docx
Samuraidag-reklame-2021.pdf