VS: Formandens nytårshilsen + opdateret referat af generalforsamling i Dansk Othello Forbund 5.september 2020

Peter Michaelsen

to dansk-...@googlegroups.com

Fra: Peter Michaelsen
Sendt: 22. marts 2021 14:13
Til: othe...@yahoogroups.dk; Jens Aagaard-Hansen <anthro...@mail.tele.dk>; Daniel Høgh <daniel...@gmail.com>; Karsten Feldborg <kfel...@hotmail.com>; Karsten Feldborg <kfel...@hotmail.com>; Erik Lund Jensen <in...@erikjensen.it>; Erik Lund Jensen <er...@lund.ai>; p...@badstedrevision.dk; Søren og Shirley Bjerre - Jacobsen <Sb...@outlook.dk>; Martin Møller Skarbiniks Pedersen <traxp...@gmail.com>; RGK: Kim Johansen <kkj...@gmail.com>; piachris...@godmail.dk; Dorthe Nielsen <dorthejose...@gmail.com>; in...@pialuxhoejstoevring.dk; 'Geoff Hubbard' <ge...@instihost.com>; fjell...@gmail.com; kim...@gmail.com; pag...@gmail.com; mikael.m...@comxnet.dk; Kim Hede <kn...@hotmail.com>; Lars Graulund <la...@mac.com>; Mathias Linde <lindek...@yahoo.dk>; tor...@vallund.dk; Claus Qvist Jessen <claus...@gmail.com>; Xiaofang Jensen <xiaofan...@icloud.com>; 'beritp...@hotmail.com' <beritp...@hotmail.com>; christina lucas <lucas_c...@hotmail.com>; Jakob Trier <J...@kobtrier.dk>; Jakob Trier <jakob...@gmail.com>
Emne: VS: Formandens nytårshilsen + opdateret referat af generalforsamling i Dansk Othello Forbund 5.september 2020

Kære Othellospillere,

Jeg sender hermed annonceringen af junior-DM i Greve lørdag den 22. maj samt indkaldelse til Greve Cup lørdag den 12. juni.
Da jeg ikke har modtaget kommentarer/tilføjelser til mit udkast til referat fra generalforsamlingen efter DM 2020, er versionen af 6. januar at betragte som den endelige version.

Som det fremgår at de to annoncer, er der en vis risiko for at det ene eller begge arrangementer må udskydes til senere på året, men vi håber selvfølgelig at de kan gennemføres som planlagt.
Det er p.t. højst usikkert, om det vil kunne lade sig gøre at arrangere en international EGP-turnering i Greve 14.-15. august, men rimelig sandsynligt at det kan lade sig gøre at afholde DM i Ubby lørdag den 11. september.
Jeg håber at alle har modtaget den mail om en nordisk online-turnering lørdag den 27. marts, som Karsten Feldborg sendte ud for leden. Hvis I ikke har fået den og gerne vil deltage, kan I kontakte Karsten.

Mange venlige hilsener til alle
fra
Peter Michaelsen,
Formand for Dansk Othello Forbund