Rørby Othello Open 26. marts + sandsynligvis NM i Lomma, Skåne, 2.-3. april

Peter Michaelsen

to dansk-...@googlegroups.com

Kære alle,

Hermed inviteres I til at deltage i årets første danske Othello-turnering: Rørby Othello Open 2022, som afholdes lørdag den 26. marts kl.10 til ca.17 i Rørby præstegård, Møllevangen 1a, 4400 Kalundborg.

Deltagergebyr er 50 kr. Dog kun 25 kr. for medlemmer af Dansk Othello Forbund.

Mødetid er senest kl.9.30 af hensyn til registrering, og tilmeldingsfristen er senest lørdag den 19. marts kl.12.00.

Man bedes tilmelde sig direkte til undertegnede, på mail eller på tlf. 5115 8849.

Jeg kan tilføje, at det nordiske mesterskab 2022 sandsynligvis afholdes i weekenden 2.-3. april i Lomma lidt uden for Lund i Skåne hos formanden for Svenska Othelloförbundet, Kim Freiburghaus.

Turneringen i Rørby kan altså fungere som kamptræning for de spillere, som ønsker at deltage i NM i Sverige den følgende weekend.

Husk også at der afholdes junior-DM i Aktivhuset Olsbækken, 2670 Greve Strand, lørdag den 21. maj, Greve Othello Cup samme sted lørdag den 18. juni og DM, ligeledes i Aktivhuset Olsbækken, lørdag den 10. september.

Endelig vil jeg minde om Danmarks Tankesports Forbunds event tirsdag eller onsdag den 17. eller 18. maj på Frederiksberg Rådhus, antagelig kl.12-19, hvor alle spil under forbundet, inklusive Othello, vil blive præsenteret.

Venlig hilsen,

Peter Michaelsen,

Formand for Dansk Othello Forbund

Peter Michaelsen

to dansk-...@googlegroups.com

Kære alle,

Hermed en påmindelse om den planlagte Rørby Othello Open 26. marts med tilmelding senest 1 uge før, dvs. allersenest på lørdag.

I må meget gerne svare mig, også selv om I ikke kan deltage.

Det kunne også være hyggeligt, om nogle af os sås til Nordisk Mesterskab i Lomma 2.-3. april.

Bemærk også datoerne for junior-DM 21. maj, Greve Othello Cup 18. juni og DM lørdag den 10. september.

Danmarks Tankesports Forbunds event er nu planlagt til tirsdag den 13. september kl. 12-20 i Frivillighuset i Gentofte.

Venlig hilsen,

Peter Michaelsen,

Formand for Dansk Othello Forbund

Tlf. 5115 8849