VS: Opfølgning

Peter Michaelsen

to dansk-...@googlegroups.com

Kære Othello-spillere,

Kunne I have lyst til medvirke som instruktører tirsdag den 13.september i tidsrummet 12-20 i Byens Hus i Gentofte?

Danmarks Tankesportsforbund afholder en event, hvor alle spil under forbundet vil blive præsenteret.

Jens Aagaard-Hansen og jeg vil være der, men vi har brug for flere instruktører, ikke mindst fordi jeg måske bliver nødt til at instruere i et andet spil, hvis der bliver brug for det.

Meld venligst tilbage snarest muligt,

Venlig hilsen,

Peter Michaelsen,

Formand for Dansk Othello Forbund