DM 2021 11/9 i Ubby + jysk turnering 13. eller 14.11.

1 zobrazení
Přeskočit na první nepřečtenou zprávu

Peter Michaelsen

nepřečteno,
13. 9. 2021 6:09:3513.09.21
komu: dansk-...@googlegroups.com, Claus Qvist Jessen, Jens Aagaard-Hansen, pag...@gmail.com, Karsten Feldborg, Daniel Høgh (danielhogh00@gmail.com), Palle Badsted, Erik Lund Jensen, Erik Lund Jensen, Mathias Linde, Solrun Stokke (fjellnissen@gmail.com), Geoff Hubbard, in...@pialuxhoejstoevring.dk, kim...@gmail.com, Søren og Shirley Bjerre - Jacobsen, Martin Møller Skarbiniks Pedersen, mikael.m...@comxnet.dk, Mikael Mårtensson (ellamarieogmikael@comxnet.dk), Dorthe Nielsen, piachris...@godmail.dk, tor...@vallund.dk, Henrik Vallund (mail@henrikvallund.dk), la...@mac.com, kkj...@gmail.com, beritp...@hotmail.com, Xiaofang Jensen

Kære Othello-spillere,

Nu har jeg lagt en lille reportage fra DM i lørdags på Ubby Bibliotek ud på begge Dansk Othello Forbunds facebook-sider, inklusive en række billeder fra DM.

Noget af dette vil også snart kunne findes på DOFs hjemmeside, www.othello.dk, sammen med min Formandsberetning 11/9 for året siden DM 2020.

Referatet fra generalforsamlingen efter DM vil snarest blive udsendt til alle.

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at Claus Qvist Jessen gerne vil arrangere en jysk turnering i Addit Forsamlingshus, lørdag den 13. eller søndag den 14. november, alt efter hvornår der er ledigt i forsamlingshuset.

I må meget gerne allerede nu give en tilbagemelding om I kan deltage en af de to dage.

Når datoen for Addit Open er fastlagt – forhåbentlig inden for det næste døgns tid – sender jeg referat af generalforsamlingen ud med bl.a. datoen for denne turnering samt en række planlagte turneringer i 2022.

Send gerne denne besked videre, hvis der er medlemmer af Dansk Othello Forbund, som ikke modtager denne besked.

Venlig hilsen,

Peter Michaelsen,

Formand for DOF

Tlf.51 15 88 49