Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

Peter Michaelsen

ungelesen,
15.12.2021, 08:26:2915.12.21
an dansk-...@googlegroups.com

Kære Othello-spillere,

Jeg har for nogle uger siden modtaget denne mail fra Charlotte Fuglsang.

Kan Dansk Othello Forbund mon stille med 3-4 frivillige medlemmer på KUBEN, Frederiksberg, onsdag den 23. marts 2022 kl.12.00-19.00 ?

Jeg regner selv med at kunne tage dagen fri og deltage, men om det bliver som Othello-instruktør afhænger lidt af, hvordan det ser ud med hensyn til antallet af frivillige fra Dansk Go Forbund og Dansk Shogi Forbund, to andre små forbund under Danmarks Tankesports Forbund, som jeg også er medlem af.

Meld gerne tilbage snarest muligt, om du regner med at kunne deltage.

Så vil jeg give en tilbagemelding til Charlotte Fuglsang om et par dage.

Med venlig hilsen,

Peter Michaelsen,

Formand for Dansk Othello Forbund

Tlf.: 5115 8849