dance4life'da son durum

1 view

Zeynep Başaran

to dance4li...@googlegroups.com
Herkese selamlar,

Ses soluk çıkmıyor iki eğitim geçti kimseden ses çıkmadı diyorsanız çok haklısınız.
Bu ara biraz fazla koşturmaca arasında kaldım ben yazmayınca da kimseden eğitime dair ses soluk çıkmadı :)

Geçtiğimiz hafta TED Karabük ve Yeni Yüzyıl Üniversitesi eğitimlerini bol enerji, bol motivasyonala tamamladık. Detayları anlatırlar ;)

Cumartesi ve Pazar günü Gaziantep Gençlik ve Kültür Evi/Derneği'nde eğitim var. Katılımcı sayısı ve Gaziantep'teki eğitmenlerin zamanlarının uyması, tabiki en başta bütçe sıkıntısı nedeniyle başka illerden malesef kimseyi alamadık. Ama Gaziantep'e gitmek için şu an hali hazırda bir fırsa var. GAPGENÇ Festival gönüllü çağrısını Veysel grupla paylaşmıştı, formu doldurmanın zamanıdır diyelim :)

Daha sıklıkla haberleşebilmek dileğiyle.

Sevgiler

Zeynep