zeynep dürtmesi :)

1 view

tolga kayıkcı

to dance4li...@googlegroups.com
Canlar Zeynep in hatırlatması üzerine yazıyorum :)
  1 mart 3 nisan tarihleri arasında son saniye golü olmazsa polonya da olucam. Şansıma çok yakındaki ankara eğitiminide kaçırmış oluyorum birde yeni ekipcanlarla tanışma şansımı da artık bi sonrakine diyelim hepinizi seviyorum ( bi kısmını tanımasam da :)  )

Nilay Kume

to dance4li...@googlegroups.com
HaHa, Benim neyim eksik, ben de yazacağım:)

Ekibe katılan herkese kocaman bir Merhaba!

Hepiniz hoşgeldiniz, çok güzel eğitimler sizleri bekliyor olacak, eminim. Zeynep'in "Heyooo"arını bolca duyuyor olacaksınız yakın zaman içinde.

Tolgacan, operim iyi yolculuklar,

Sevgiler

Nilay

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Dance4LifeTurkey" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için dance4li...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Zeynep Başaran

to dance4li...@googlegroups.com
Hazır adım geçmişken gruba gelen yeni ekibe kocaman bir alkış :)

HOŞGELDİNİZ :)

22 Şubat 2011 12:29 tarihinde Nilay Kume <nila...@gmail.com> yazdı:

--
Zeynep BAŞARAN

z.bas...@gmail.com

0555 661 43 54

veysel akkor

to dance4li...@googlegroups.com
Yeni ekip adına bütün Dance4Life ailesine merhaba diyorum ve en yakın eğitimde veya festivalde görüşmeyi temenni ediyorum...:D

Volkan Aras

to dance4li...@googlegroups.com
Mutlu mu oldum ne? Sizler de bizim mükemmel ortamımıza hoşgeldiniz! Bizler de sizin aranıza hoşgeldik!
Herkesi çok özledim yaaaaa :( Bugün 308 Merveyle buluştum bol bol dedikodu yaptık, dilimizden dance4life düşmedi desem yalan olmaz.
Bir an önce eğitim olsa da en azından bir kısmınızı görebilsem :(

22 Şubat 2011 16:05 tarihinde veysel akkor <veyse...@gmail.com> yazdı:
Yeni ekip adına bütün Dance4Life ailesine merhaba diyorum ve en yakın eğitimde veya festivalde görüşmeyi temenni ediyorum...:D

Hakan Ünal

to dance4li...@googlegroups.com
HOŞGELDİNİZ
B0C.gif