Eğitimler nerelerde, neler oluyor?

1 view

Zeynep Başaran

to dance4li...@googlegroups.com
Selamlar,

Sabancı Üniversitesi çok kısa bir sürede eğitim istedi. Malesef gruba mail atacak kadar vakit yoktu.
İstanbul içerisinde bulunan ve daha önce eğitime çıkmamış arkadaşlar ile irtibata geçtim son dakikada br terslik oldu ve Merve gelemedi. Nur Özgür ve ben gittik çarşamba günkü eğitime. Katılımcı sayısı çok fazla değildi ancak katılımcılar ilgiliydi. Haftaya çarşamba ikinci adımı gerçekleştireceğiz.

Haftaya perşembe günü için Yeni Yüzyıl Üniversite'sinde Bilim Günleri kapsamında eğitim talep edildi. Okul öğrencilerinin etkinliği olduğu için Buse ve Volkanla eğitimi gerçekleştireceğiz.

Şu anda haber beklediğimiz bir iki okul var. TED Antalya, TED Alanya gibi. Onlar netleştikçe mail grubunda paylaşıyor olacağım.

Hepinizi çok çok öperimm..

--
Zeynep BAŞARAN

z.bas...@gmail.com

0555 661 43 54

Hakan Ünal

to dance4li...@googlegroups.com
Büyük Bir Heyecanla, Antalya ve Alanya eğitimlerinin haberlerini bekliyor olacağım ! : )

Oturduğum yerde, daha fazla paslanmadan, yeni Dance 4 Life eğitimlerine, çıkabilmeyi ümit ediyorum ve çok istiyorum ! : D

Bu arada; ' Güney Marmara 'da da, yani Bursa, Balıkesir, Bandırma, Çanakkale, Susurluk gibi bölgelerde de, eğitim yapabilmemiz, mümkün müdür ki ? Ayarlayabilir miyiz ki ? ; )

nuran tuğrul

to dance4li...@googlegroups.com
Eğitimlere tam gaz devam =)) Kayseri gençlik merkezimde yaza doğru 2 günlük eğitimi talep etmeyi düşünüyor, şu an projelerin uygulama tarihleri olduğu için çok yoğunlar ama yaza doğru Kayseri'de de dance4life rüzgarı esecek gibi :) Bu arada finallerime denk gelmediği sürece tozlanmadan  Alanya ve Antalya eğitimlerine bende katılmak isterim çokkkkkk =))