dance4life haber!

1 view

Zeynep Başaran

to dance4li...@googlegroups.com
Herkese selamlar,

Eğitimler arasında boş durmayalım bir yandan da dance4life Türkiye sitesini boş bırakmayalım diye düşündüm.

Bu noktada sizden bir ricam var. Son eğitmen eğitimine katılmış arkadaşlardan isteyenler eğitime dair (nasıl geçti eğitme dair hisleriniz gibi) düşüncelerinden oluşan bir iki paragraflık bir metin yazıp en geç yarın (18 Mart cuma) 16.00'a kadar benimle paylaşırlarsa çok sevinirim.

Sadece eğitmen eğitimi değil gittiğimiz her eğitimin haberi olsun. TED Ankara ve TED Aliağa eğitimine katılmış ekiplerden de birileri o eğitimi anlatacak bir yazıyı yarına (18 Mart cuma) kadar bana gönderirlerse çok sevinirim.

Sevgiler,

Zeynep

z.bas...@gmail.com

0555 661 43 54