Parami Yonetebiliyorum Egitimi 25 Kasım 2011 Cuma @Sultanahmet 10:00- 17:00 UCRETSIZ!

NuR Biyotek YUCE SU

to insanhak...@yahoogroups.com, mka...@yahoo.com.tr, mka...@msn.com, dance4li...@googlegroups.com, genclik...@googlegroups.com, genc...@yahoogroups.com, hre...@yahoogroups.com, Lambdaistanbul, po...@ihd.org.tr, Yeter Tabak, Genclik STK YahooGroups, youth-p...@yahoogroups.com, stk-...@yahoogroups.com, STK Bilgi Universitesi, stk_d...@yahoogroups.com, stk_ngo...@yahoogroups.com, MOİ, Biyotek SU

ULUSLARARASI GENÇ LİDERLER AKADEMİSİ’NDE

PARAMI YÖNETEBİLİYORUM EĞİTİMİ!!!

Habitat için Gençlik Derneği tarafından yürütülen Uluslararası Genç Liderler Akademisi’nde (UGLA) bünyesinde Kasım ayında eğitimler devam ediyor!!!

UGLA bünyesinde 25 Kasım 2011, Cuma günü saat 10.00’da, T.C Kalkınma Bakanlığı, Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP), Habitat için Gençlik Derneği ve Visa Europe Türkiye katkıları ile düzenlenen Finansal Okuryazarlık eğitimi, “Paramı Yönetebiliyorum”, proje eğitmeni Nur YÜCE tarafından  verilecektir.

NE YAPMANIZ GEREKİYOR?

İstanbul kenti odağında özellikle 15-30 YAŞ ARASI GENÇLERE yönelik eğitimlere katılmak istiyorsanız. BAŞVURU FORMUNU doldurulmanız ve doğrudan ug...@habitaticingenclik.org.tr adresine göndermeniz yeterli olacaktır.

Eğitimlerimiz 10.00-17.00 saatleri arasında Sultanahmet’te bulunan Uluslar arası Genç Liderler Akademisi’nde verilecektir.

Önemli NOT: Başvuru formunu ug...@habitaticingenclik.org.tr adresine mail ile MUTLAKA gönderiniz.

Başvuru formunu www.habitaticingenclik.org.tr sitesinde bulabilirsiniz.

Eğitim ücretsizdir.

UGLA parami yonetebiliyorum PY egitim duyurusu EĞİTİM_DUYURUSU_25_Kasım_2011.docx