Egitim Duyurusu: dance4life akran egitimci egitimi

zbasaran

to dance4li...@googlegroups.com
Merhabalar,

İnsan Kaynağını Geliştirme Vakfı, dance4life Türkiye programı kapsamında görev alacak "akran eğitimciler" yetiştirmek için Şubat 2011'de bir eğitim düzenliyor !

dance4life

dance4life 2003 yılında Hollanda'da kurulmuş bir sivil girişimdir. Kurulduğu yıldan bu yana büyüyerek 2010'da 27 ülkeye yayılan dance4life, gençleri HIV ve AIDS konusunda bilinçlendirmeyi amaçlıyor. Eğitim odaklı bu programın etkinlikleri alışılmışın oldukça dışında; okulları ziyaret eden akran egitimciler, gençlere HIV ve AIDS ile ilgili bilgileri, dans ve müzik eşliğinde aktaryorlar.

dance4life Türkiye

  • 2008 yılında UNFPA tarafından Türkiye'de başlatılan bu programın yürütülmesini 2010 yılında İnsan Kaynağını Geliştirme Vakfı (İKGV) üstlendi.
  • Program calismalari kapsaminda akran egitimciler okullari ziyaret ederek 2 gun suren bir egitim programini uyguluyorlar.
  • Bu eğitimin zamanı, okul yonetimi tarafından belirleniyor; koordinasyon yapilirken akran egitimcilere uyan tarihler onceden saptaniyor.
  • dance4lifeTurkiye programında gorev alacak yeni "akran egitimciler" yetistirmek icin  6 - 11 Şubat 2011 tarihlerinde, İstanbul'da bir eğitim düzenliyoruz.
  • 2011 yılı içinde 15 - 25 arası egitim yapilmasi planlaniyor.

Kimler katılabilir?

  • Tercihen, genclerin Cinsel Saglık ve Ureme Sagligi konularında akran egitimci olmak uzere gecmiste egitim almış;
  • ve sonrasinda akran egitimci olarak saha calismasina katilmis;
  • Toplumsal kalkinma konularinda calismakicin gönüllü olan;
  • Kendini gelistirmeye ve yenilemeye acik;
  • En az 2011 yilinin sonuna kadar surecek olan egitim calismalarina (her okul da 2 gun) katilacak zamani olan

genclerin bu egitim icin basvurmalarini bekliyoruz.

Eğitim

  • Egitim suresi 6 gündur
  • Eğitim, geçtiğimiz yıllarda dance4life akran eğitimcisi olmuş, ardında da RedZebra* tarafından verilen "eğitici eğitimine" katılmış eğitimciler tarafından verilecektir. Eğitim süreci Red Zebra eğitmenleri ve İKGV uzmanları tarafından süpervize edilecektir.
  • Eğitim dili Türkçedir.

Eğitim programı ve gerekli lojistik bilgileri ekte bulabilirsiniz.

Başvuru

Bu eğitime katılmak isteyenlerin, ekteki katılım formunu doldurarak en geç 23 Ocak 2011 tarihine kadar,zbas...@ikgv.orgveeo...@ikgv.orgadreslerinin ikisine de göndermesini rica ediyoruz.

Eğitime en fazla 20 katılımcı alınacaktır. Katilimcilar, başvuru formundaki bilgiler, yaşanilan şehir ve gerekirse yapılacak mülakatların sonuçlarının birlikte değerlendirilmesi ile belirlenecektir.

dance4life ile ilgili daha fazla bilgi almak isterseniz, ekteki belgeyi okuyabilir ve aşağıdaki web sitelerini ziyaret edebilirsiniz.

Uluslararası dance4life web sitesi   www.dance4life.com

bu adresten videolari izleyebilirsiniz:    http://www.dance4life.com/en_fun_downloads

dance4life Türkiye web sitesi:   www.dance4life-tr.org

Zeynep Basaran

Elif Özer

İnsan Kaynağını Geliştirme Vakfı
İstanbul
Tel:212.2931605
Faks:212.2931009
www.ikgv.org

RED ZEBRA: 1994 yılında kurulmuş ve İngiltere, ABD ve Güney Afrika'da ofisleri olan bir kuruluştur. Medya ve yaratıcılıgı kullanarak çeşitli temalarda eğitimler veren bu kuruluşun eğitim felsefesi, kişisel yeteneklerin ve farklılıkların ortaya çıkarılması ve her birinin bir değer olarak bütüne katkı yapması ilkesi üzerine kurulmuştur.

basvuru formu-okul turu egitimi katilimcilari.doc
lojistik-okul turu egitimi.doc