dance4life Türkiye

1 view

Zeynep Başaran

to dance4li...@googlegroups.com
Herkese selamlar,

dance4life Türkiye'deki son durumdan biraz bahsedeyim.

Geçen Eylul ayindan bu yana, IKGV catisi altinda surdurdugumuz dance4life Turkiye programi ile bir senede yaklasik 1000 kisiye ulastik. Ancak devlet okullarinda bu programi surduremiyor olmanın dezavantajı ile projenin hedefi olan gruba erişemediğimizi düşünmekteyiz. Ustelik programa finansal destek de malesef oldukca kisitli. Bildiğiniz gibi program 2011 sonunda sona erecek; bu tarihe kadar da okul turlarini düşük yogunluklu olarak, kaynak buldukca surdurmeye karar verdik.

Emekleriniz için çok teşekkürler. Eğitim olduğunda yine gruptan haberleşiriz.

Sevgiler..

Zeynep

Not: Ben de artık İKGV'de dance4life programında çalışmıyorum. Umuyorum eğitim olur ve görüşürüz. Eğitim olmasa da arayın buluşalım ;)

z.bas...@gmail.com

0555 661 43 54

NuR Biyotek YUCE SU

to dance4li...@googlegroups.com
Zeynepcim,

Sen gordugum en guzel ve en ozel koordinatorlerdensin, herseyin hayirlisi ve onune cok daha guzellikler cikar insallah :)

2011/6/6 Zeynep Başaran <z.bas...@gmail.com>

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Dance4LifeTurkey" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için dance4li...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Let's Do it!

Nur YUCE
JCI Trainer
JCI Megapol Training Director

Junior Chamber International Türkiye

Genç Liderler ve Girişimciler (JCI) Derneği

Mobile: 0090 543 356 4457
Skype: nurol03

Emine Türkçü

to dance4li...@googlegroups.com
Derin bir nefes alıyorum önce ....

Bir daha ,bir daha,...

Zeynep'cim

Projelerin nasıl yürüdüğünü bir çoğumuz biliyoruz.Projeyi aktaranların ;önce projeye inanması gerekiyor.Senin ve Nazlının duruşu bizim projeye koşulsuz bağlanıp inanmamızı sağladı.İyi ki bu çatı altındayız,iyi ki bir arada,iyi ki ortak enerjilerden kocaman bir sinerji yaratıyoruz...diye mırıldanıp durduk hep beraber :)

Özveri,emek,inanç,enerji,sadakat(çalışıp destek olamayacağım diye hayal kırıklığı yaşayan ama yine de  projeye sadık) ben :)) sana  ve ekip arkadaslarıma böyle güzel şeyleri bana yaşattığınız için ,dance 4 life gördüğüm her logo da ,duyduğum dance 4 life müziğinde ,... bana bu duyguları tekrar tekrar yaşattığınız, beni kıpraştırdığınız için her birinize sonsuz teşekkür etmek istiyorum.:))

ne yazık ki kaynak...

2011 sonuna kadar projenin devam ediyor olması çok sevindirici.:))Çünkü  fazladan bir kişiye bile ulaşabiliyorsak ,bir araya gelmek için tüm bu duyguları yeniden yaşamamız için tek bir bahanemiz bile olsa bize yeter:D

Seni Seviyorum(z) Kuşum
Kocaman opuldun ;))