Egitim Duyurusu: dance4life Red Zebra Egitici Egitimi

zbasaran

to dance4li...@googlegroups.com
Merhabalar,

İnsan Kaynağını Geliştirme Vakfı, Türkiye'nin çeşitli şehirlerinde, liselerde uyguladığı dance4life eğitimlerinde görev alacak "akran eğitimciler" yetiştirmek için Şubat 2011'de bir eğitim düzenliyor !

dance4life

Bildiğiniz gibi dance4life 2003 yılında Hollanda'da kurulmuş bir sivil girişimdir. Kurulduğu yıldan bu yana büyüyerek 2010'da 27 ülkeye yayılan dance4life, gençleri HIV ve AIDS konusunda bilinçlendirmeyi amaçlıyor. Eğitim odaklı bu programın etkinlikleri alışılmışın oldukça dışında; gençlere HIV ve AIDS ile ilgili bilgiler, dans ve müzik eşliğinde aktarılıyor.

dance4life Türkiye

2008 yılında UNFPA tarafından Türkiye'de başlatılan bu programın yürütülmesini 2010 yılında İnsan Kaynağını Geliştirme Vakfı (İKGV) üstlendi. 2008'den bu yana yapılan eğitimlerle bu programda görev alacak "akran eğitimciler" yetiştirildi. Programın yaygınlaştırılması nedeniyle yeni eğitimcilere ihtiyaç duyuyoruz. Bu amaçla 02 - 11 Şubat 2011 tarihlerinde, İstanbul'da bir egitici eğitimi düzenliyoruz.

Eğitim

10 gün sürecek olan bu eğitimde geçtiğimiz yıllarda dance4life akran eğitimcisi olmuş katılımcılar, önce RedZebra* tarafından verilen "eğitici eğitimine" katılacaklar; hemen ardından yeni akran eğitimciler yetiştirmek üzere kendileri bir eğitim programı hazırlayacak; ve akran egitici adaylarina hazirladiklari program cercevesinde eğitim verecekler.

Red Zebra tarafından verilecek eğitimin dili İngilizce olacak. Katılımcılar İhtiyaç duyarsa Türkçe ardıl çeviri yapılacak.

Eğitim programı ve gerekli lojistik bilgileri ekte bulabilirsiniz.

Başvuru

Bu eğitime katılmak isteyenlerin, ekteki katılım formunu doldurarak en geç 23 Ocak 2011 tarihine kadar,zbas...@ikgv.org ve eo...@ikgv.orgadreslerinin ikisine de göndermelerini rica ediyoruz.

Eğitime en fazla 8 katılımcı alınacaktır. Katılımcılar, başvuru formundaki bilgiler, yaşadıkları şehir ve gerekirse yapılacak mülakat sonuçlarının birlikte değerlendirilmesi sonucu belirlenecektir.

Zeynep Basaran

İnsan Kaynağını Geliştirme Vakfı
İstanbul
Tel:212.2931605
Faks:212.2931009
www.ikgv.org

RED ZEBRA: 1994 yılında kurulmuş ve İngiltere, ABD ve Güney Afrika'da ofisleri olan bir kuruluştur. Medya ve yaratıcılıgı kullanarak çeşitli temalarda eğitimler veren bu kuruluşun eğitim felsefesi, kişisel yeteneklerin ve farklılıkların ortaya çıkarılması ve her birinin bir değer olarak bütüne katkı yapması ilkesi üzerine kurulmuştur.

lojistik-Red Zebra egitici egitimi.doc
basvuru formu-egitici egitimi katilimcilari.doc

Zeynep Başaran

to dance4li...@googlegroups.com
Sevgili dance4life eğitmenleri bu duyuru sadece sizler için :) Yeni eğitmenler için duyuru ve başvuru formu daha farklı..

Çevrenizle paylaşmak isterseniz diye onu da paylaşacağım "Eğitim duyurusu: dance4life akran eğitici eğitimi" başlığı ile gelecek. Dilerseniz onu çevrenizle paylaşın..

Bu arada çarşamba günü TEV İnanç Türkeş Özel Lisesi'nde, perşembe cuma da TED Mersin'deydik. Biraz yorulduk, bolca yemek yedik :) En kısacık bu şekilde özetleyeyim.. Bir sonraki maillerde daha detaylı görüşmek üzere..

Sevgiler,

Zeynep

10 Ocak 2011 09:58 tarihinde zbasaran <zbas...@ikgv.org> yazdı:
--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Dance4LifeTurkey" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için dance4li...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

--
Zeynep BAŞARAN

z.bas...@gmail.com