Incompatiblebrowser-Chrome

Klarusaaa

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Ahoj všem, může mi prosím někdo pomoct?
Na fotce je obrázek, co se zobrazuje při spuštění videa naší služby online tlumočení. Je to hláška, kterou jsem nikdy neviděla, nejde ji odstranit, ani s ní pohnout a tlumočník a neslyšící na sebe nevidí. Hláška zmizí jen, když dáme znovupovolit webkameru. Prohlížeč je v aktuální verzi. Moc moc prosím o radu, čím by to mohlo být. Pokud byste potřebovali více informací, jsem k dispozici. Děkuju!
tl.png
tl2.png

Vojtěch Káně

to DALŠÍ APLIKACE čili co se jinam nevejde
Bohužel nelze bez účtu v této službě něco video otestovat. Chyba navíc může klidně být na jejich straně.
Zkoušela jste kontaktovat někoho od nich? Na stránkách nabízejí např. tento email: ticha...@tichysvet.cz.